Filtr DPF 2E0254700LX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
 serwis regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 2E0254700LX!

 

Filtr DPF 2E0254700LX
Filtr DPF 2E0254700LX

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 2E0254700LX pasujący przykładowo do VW CRAFTER 30-50 Furgon (2E_) z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1153


Filtr cząstek stałych 2E0254700LX | Jak przedłużyć pracę DPF/FAP?

 

Filtr cząstek stałych 2E0254700LX | Jak przedłużyć pracę DPF/FAP?
Filtr cząstek stałych 2E0254700LX | Jak przedłużyć pracę DPF/FAP?

Filtr cząstek stałych, który znajduje się w układzie wydechowym pojazdu, musi być na bieżąco regenerowany, aby nie zakłócić jego ciężkiej, a zarazem potrzebnej pracy, która ma też duży wpływ na atmosferę.
Co więc należy zrobić, aby nie uszkodzić filtra DPF/FAP? Najważniejsza jest regeneracja podzespołu, aby pozbyć się z niego zanieczyszczeń. W tym celu pomoże Ci wykonanie czyszczenia DPF, którego koszt jest niezwykle mały w porównaniu do efektów, z jakimi się zmierzysz. Twój DPF/FAP zostanie w pełni udrożniony, odzyska swoje parametry, a Ty nie będziesz musiał się już martwić o potencjalne usterki zarówno samego filtra, jak i innych podzespołów. Jeśli też borykałeś się z problemem, jak usunąć popiół z DPF i FAP, to właśnie takie czyszczenie wodne w serwisie, będzie najlepszym rozwiązaniem.


DPF 2E0254700LX | Omijanie DPF – o co chodzi?

O co może właściwie chodzić, jeśli słyszysz o omijaniu filtra cząstek stałych? Otóż są tacy, którzy myśląc, że pozbędą się problemu raz na zawsze, decydują się na usunięcie tego podzespołu z układu wydechowego na wszelkie możliwe sposoby (wyłączenie w ECU, przewiercenie filtra, całkowite wycięcie wkładu filtra DPF/FAP), mimo tego, że jest to nielegalne, ponieważ w każdym pojeździe wyprodukowanym po 2006 roku ten filtr musi być obecny!
Nie usuwaj, a regeneruj filtr cząstek stałych, ponieważ nie jest to usługa droga, a przy okazji odpowiednia eksploatacja oraz dostosowywanie się do kilku warunków od producenta może przynieść długotrwałe efekty.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy