Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 290 netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 51797130!
[!WidgetBoschCena|{"id":"cena_b"}!]
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 51797130 pasujący przykładowo do Alfa Romeo SPIDER (939_) z silnikiem 2.4 JTDM możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11038H;
• JMJ 1131.
Filtr cząstek stałych 51797130 | Regeneracja/czyszczenie DPF/FAP
Bardzo podobne do oznak zapchanego filtra DPF/FAP są objawy uszkodzenia filtra cząstek stałych. Może zauważasz u siebie wyraźny spadek mocy w jeździe, kopcenie gęstym dymem koloru białego lub czarnego, w gorszym przypadku – nawet turbosprężarka ma problem ze swoją prawidłową pracą, jeśli tak jest, spróbuj samodzielnie wypalić osady z wnętrza DPF/FAP. Natomiast w przypadku niepowodzenia, trzeba udać się z tym problemem do ASO.
Jeśli wyświetlała Ci się odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka z informacją, że czas go wypalić, a ty to zlekceważyłeś bądź przerwałeś tę procedurę w trakcie jej trwania, to może też być to przejawem jakiegoś uszkodzenia. Jednak jest to niebezpieczne dla Twojego zdrowia i środowiska, dlatego należy jak najszybciej zdiagnozować podzespół Twojego pojazdu i podjąć odpowiednie kroki.
Pamiętaj, że regeneracja filtra cząstek stałych DPF/FAP jest najlepszym rozwiązaniem w celu udrożnienia zatkanych kanalików. Dzięki niej będzie mógł ponownie pracować bez zarzutów, a dodatkowo odpowiednia eksploatacja wydłuży efekty takowej usługi. W naszym serwisie czyszczenie podzespołu odbywa się w bezpieczny i skuteczny sposób, więc nie ma mowy o wystąpieniu jakiegokolwiek niepowodzenia. Koszt usługi jest niewielki, zatem tym bardziej powinieneś się tym zainteresować.
DPF 51797130 | DPF i wypalanie go
W pierwszej kolejności powinno się oczyścić zawartość filtra właśnie za pomocą wypalania DPF/FAP, aby jazda pojazdem była bezpieczna i nie zagrażała Twojemu zdrowiu. Zatem możesz wypalić filtr cząstek stałych w trasie oraz na postoju i pamiętaj przy tym, aby doprowadzić do końca proces wypalania sadzy.
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze