Filtr DPF CC11-5H250-AB

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF CC11-5H250-AB!

Filtr DPF CC11-5H250-AB
Filtr DPF CC11-5H250-AB

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF CC11-5H250-AB pasujący przykładowo do Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) z silnikiem 2.4 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1104


Filtr cząstek stałych CC11-5H250-AB | Niewłaściwie funkcjonujący podzespół – wynik zaniedbania

 

Filtr cząstek stałych CC11-5H250-AB | Niewłaściwie funkcjonujący podzespół – wynik zaniedbania
Filtr cząstek stałych CC11-5H250-AB | Niewłaściwie funkcjonujący podzespół – wynik zaniedbania

Poruszasz się pojazdem, który posiada silnik wysokoprężny oraz filtr cząstek stałych i regenerujesz go rzadko albo wcale? Wiedz, że kiedyś może dojść do jego uszkodzenia. Poniżej zostaną wypisane pierwsze objawy zapchanego DPF:

• wyraźnie odczuwalny spadek mocy podczas pracy silnika;
• uczucie szarpania jednostką napędową podczas zmiany biegów i przyspieszania;
• kilkukrotnie zwiększone zużycie oleju napędowego;
• gęste kłęby dymu w kolorze czarnym bądź białym wydobywające się z rury układu wydechowego;
• dodatkowo problematyczna praca turbosprężarki;
• praca jednostki napędowej w trybie awaryjnym oraz odpowiadająca za filtr cząstek stałych kontrolka.


Objawy, które właśnie zostały przez nas przedstawione, są bardzo podobne do uszkodzonego podzespołu. Pamiętaj, że nie możesz go zaniedbywać, bo inaczej nie spełnia on swojej funkcji, jaka została na niego nałożona podczas jego skonstruowania. Tak samo, jak się zapycha, trzeba go oczyszczać. Możesz wypalić DPF/FAP podczas jazdy oraz na postoju, dzięki temu na jakiś czas udrożnisz go.
W serwisie regeneracja filtra cząstek stałych będzie o wiele efektywniejsza, gdyż w tym celu używa się nowoczesnych maszyn, w których zachodzi proces czyszczenia podzespołu.
Ten rodzaj regeneracji pozwoli cieszyć się przez bardzo długi czas jej rezultatami, odczujesz, jak bardzo polepszyła się praca samego filtra, co przekłada się na komfort jazdy. Oczyszczone kanaliki filtrujące sprawią, że środowisko nie będzie zatruwane szkodliwymi cząstkami PM.


DPF CC11-5H250-AB | Zapchany DPF | Co zrobić w takiej sytuacji? 

Tak, jak już napisaliśmy w pierwszej części artykułu – zapchany filtr cząstek stałych musi być regenerowany, aby nie zaburzyć jego pracy. Wiesz już, że regeneracja DPF/FAP w serwisie jest lepsza niż samodzielna, a dodatkowo jej koszt zachęca do przeprowadzenia czyszczenia i jednocześnie odświeżenia jego stanu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy