Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF CC11-5H250-AB!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF CC11-5H250-AB pasujący przykładowo do Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) z silnikiem 2.4 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1104
Filtr cząstek stałych CC11-5H250-AB | Niewłaściwie funkcjonujący podzespół – wynik zaniedbania
Poruszasz się pojazdem, który posiada silnik wysokoprężny oraz filtr cząstek stałych i regenerujesz go rzadko albo wcale? Wiedz, że kiedyś może dojść do jego uszkodzenia. Poniżej zostaną wypisane pierwsze objawy zapchanego DPF:
• wyraźnie odczuwalny spadek mocy podczas pracy silnika;
• uczucie szarpania jednostką napędową podczas zmiany biegów i przyspieszania;
• kilkukrotnie zwiększone zużycie oleju napędowego;
• gęste kłęby dymu w kolorze czarnym bądź białym wydobywające się z rury układu wydechowego;
• dodatkowo problematyczna praca turbosprężarki;
• praca jednostki napędowej w trybie awaryjnym oraz odpowiadająca za filtr cząstek stałych kontrolka.
Objawy, które właśnie zostały przez nas przedstawione, są bardzo podobne do uszkodzonego podzespołu. Pamiętaj, że nie możesz go zaniedbywać, bo inaczej nie spełnia on swojej funkcji, jaka została na niego nałożona podczas jego skonstruowania. Tak samo, jak się zapycha, trzeba go oczyszczać. Możesz wypalić DPF/FAP podczas jazdy oraz na postoju, dzięki temu na jakiś czas udrożnisz go.
W serwisie regeneracja filtra cząstek stałych będzie o wiele efektywniejsza, gdyż w tym celu używa się nowoczesnych maszyn, w których zachodzi proces czyszczenia podzespołu.
Ten rodzaj regeneracji pozwoli cieszyć się przez bardzo długi czas jej rezultatami, odczujesz, jak bardzo polepszyła się praca samego filtra, co przekłada się na komfort jazdy. Oczyszczone kanaliki filtrujące sprawią, że środowisko nie będzie zatruwane szkodliwymi cząstkami PM.
DPF CC11-5H250-AB | Zapchany DPF | Co zrobić w takiej sytuacji?
Tak, jak już napisaliśmy w pierwszej części artykułu – zapchany filtr cząstek stałych musi być regenerowany, aby nie zaburzyć jego pracy. Wiesz już, że regeneracja DPF/FAP w serwisie jest lepsza niż samodzielna, a dodatkowo jej koszt zachęca do przeprowadzenia czyszczenia i jednocześnie odświeżenia jego stanu.
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze