Filtr DPF CC11-5H250-DA

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF CC11-5H250-DA!

Filtr DPF CC11-5H250-DA
Filtr DPF CC11-5H250-DA

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF CC11-5H250-DA pasujący przykładowo do Ford TRANSIT Furgon (FA_ _) z silnikiem 2.2 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1104


Filtr cząstek stałych CC11-5H250-DA | Regeneracja? Nic trudnego!

Filtr cząstek stałych CC11-5H250-DA | Regeneracja? Nic trudnego!
Filtr cząstek stałych CC11-5H250-DA | Regeneracja? Nic trudnego!

 


Jeśli się tak zastanowić, jak wypalić filtr cząstek stałych, który znajduje się w pojeździe, to z pewnością nie ma w tym nic trudnego, ale czynność ta wymaga trochę czasu.
Twoim zadaniem jest oczyścić wnętrze podzespołu z nawarstwionych osadów, przy czym musisz pamiętać, że o ile sadzę wypalisz, o tyle popiół powstający wskutek dopalenia sadzy, nie jest tak prosty do usunięcia. Wypalisz DPF/FAP na postoju oraz w trakcie jazdy. Przypilnuj, aby wzrosła odpowiednio temperatura spalin, która umożliwi dopalenie sadzy.

To w takim razie, co możesz zrobić, aby pozbyć się również popiołu z filtra DPF/FAP? Oddaj go na regenerację do serwisu. U nas możesz być pewny, że wykonujemy tę usługę na najwyższym poziomie i nie zostanie on uszkodzony z powodu niewłaściwie dobranej metody czyszczenia czy nawet preparatu, który ma na celu opóźnić przyczepność zanieczyszczeń. Regeneracja filtra cząstek stałych nie jest droga, więc w bardzo korzystnej cenie możesz otrzymać prawie nowy podzespół, który nie tylko ulepszy komfort jazdy, ale również nie zaszkodzi innym podzespołom!

Ważne jest także, aby doszło do adaptacji DPF po czyszczeniu, żeby sterownik silnika mógł odczytywać nowe parametry zregenerowanego filtra, inaczej praca tego podzespołu nie miałaby sensu bez zaktualizowania nowych ustawień.


DPF CC11-5H250-DA | Jak ominąć DPF? Jak po prostu usunąć filtr DPF z mojego pojazdu?

Jeśli zastanawiasz się nad usunięciem filtra cząstek stałych, to możesz to zrobić poprzez całkowite jego wycięcie oraz w sposób elektroniczny go wyłączyć. Jeśli jednak nie wyłączysz go z ECU, będziesz musiał zamontować emulator, który ma na celu oszukać działanie DPF.

Rada od nas - nie pozbywaj się podzespołu z układu wydechowego Twojego pojazdu, ponieważ nie jest to zgodne z prawem! Pojazd niespełniający wymogów dotyczących emisji spalin nie powinien poruszać się po ulicach.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy