Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Zanieczyszczony filtr cząstek stałych powoduje problemy z uruchomieniem jednostki napędowej, pogarsza pracę silnika, zwiększa się spalanie i kłopoty z turbosprężarką. Co więcej, nieregenerowany podzespół, w którym znajduje się masa popiołu i sadzy w każdej chwili może utracić parametry i uszkodzić inne elementy, które z nim współpracują. Problem dla właściciela samochodu będzie taki, że wygeneruje sobie niepotrzebnie wysokie koszty, które przeznaczy na poszczególne naprawy tudzież wymiany. Jeżeli Twój pojazd daje Ci oznaki, że coś jest nie tak z filtrem DPF, to nie zwlekaj, tylko podejmij się wypalania lub umów się na fachowe czyszczenie do serwisu. Nie dość, że zaoszczędzisz pieniądze, to również zauważysz zmianę w pracy filtra cząstek stałych, która przełoży się na komfort jazdy i prawidłowym działaniu silnika.
Jazda na zapchanym DPF — Zatkany DPF — jak wyczyścić?
Masz zatkany DPF i informuje Cię o tym kontrolka filtra cząstek stałych? Po prostu wypal zalegającą w nim sadzę. Wykorzystaj okazję, jeśli jesteś w trasie i podnieś prędkość pojazdu z obrotami, a także postaraj się utrzymać taką płynność jazdy przez kilkanaście minut, aby na nowo cieszyć się sprawnym filtrem DPF. Nie przerywaj tylko procedury wypalania, bo wszystko pójdzie na marne. Jazda samochodem z zanieczyszczonym DPF jest uzasadniona wyłącznie przy podjęciu się regeneracji aktywnej/pasywnej.
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka? - Zapchany DPF — skutki
Filtr cząstek stałych się zatyka, ponieważ pracuje w bardzo trudnych i brudnych warunkach. Gromadzi spaliny, przefiltrowuje je, aby szkodliwe związki chemiczne nie dostawały się na zewnątrz do środowiska, a jak wiadomo, on też ma swoją ograniczoną pojemność. Po dłuższym czasie będzie się domagać zainicjowania przez kierowcę procesu wypalania, żeby pozbyć się z jego wnętrza sadzy. Gdy filtr DPF jest już w słabej kondycji, to objawi się to spadkiem mocy silnika, zwiększonymi obrotami oraz zużyciem ropy, czy nawet zapali się kontrolka filtra cząstek stałych. Nieregenerowany podzespół niesie ze sobą poważne skutki, więc nie radzimy lekceważyć problemu.
Objawy zapchanego DPF. Problemów z filtrem sadzy można tanio uniknąć — Zapchany DPF — większe spalanie
Objawy zapchanego filtra cząstek stałych już znasz z wcześniejszego akapitu, dlatego teraz zajmiemy się tematem, jak szybko i tanio można usunąć problem zanieczyszczonego podzespołu. Przede wszystkim wypalanie filtra DPF, o którym już niejednokrotnie pisaliśmy, ale również zakup i wprowadzenie specjalistycznego preparatu, który na chwilę oczyści wnętrze DPF. Ponadto usługa dokładnego oczyszczania wkładu tego elementu układu wydechowego w serwisie jest w atrakcyjnej cenie, a przynosi niesamowite efekty. Nie zdziw się, gdy zauważysz zwiększone spalanie, ponieważ będzie to skutek zanieczyszczonego filtra cząstek stałych.
Komentarze