Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Nie można jeździć z zatkanym filtrem cząstek stałych, ponieważ Twoje auto w każdej chwili może się zatrzymać na środku jezdni i będziesz stanowić zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego. Zapchany DPF/FAP powinien zostać jak najszybciej poddany procesowi regeneracji samodzielnej albo w serwisie. Czyszczenie filtra DPF pozwoli mu się udrożnić, przez co powrócą jego utracone parametry, które są niezbędne do jego prawidłowej pracy. Zanieczyszczony podzespół szkodzi nie tylko jednostce napędowej, która w pewnym momencie przestaje pracować, ale również turbosprężarce, dlatego też, jeśli chcesz uniknąć surowych kar i potężnych kosztów napraw/wymian elementów wyposażających Twój samochód, to zadbaj o filtr cząstek stałych i eksploatuj samochód zgodnie z zaleceniami producenta.
Jazda z zapchanym filtrem DPF - Pierwsze objawy zapchanego DPF
Wiesz już, czym może skutkować jazda z zapchanym filtrem cząstek stałych, dlatego, jeśli właśnie zmagasz się z takim problemem, to radzimy Ci jak najszybciej wypalić DPF tudzież od razu pojechać do ASO. Pamiętaj, że dopuszczalne jest poruszanie się autem, tylko gdy zamierzasz przeprowadzić samooczyszczanie filtra DPF/FAP. Nie lekceważ pierwszych objawów, które świadczą o zapchaniu podzespołu; możesz spotkać się ze spadkiem osiągów silnika, silniejszym zadymieniem w okolicach układu wydechowego, problematyczną pracą turbosprężarki czy też z kontrolką DPF i check engine.
Objawy zapchanego filtra DPF — Czy można jeździć z uszkodzonym DPF?
Właściwie odpowiedzi na powyższe pytania znajdują się w akapicie wyżej, jednak jeszcze raz ponawiamy, abyś nie zbagatelizował niepokojących objawów, które mogą być związane z uszkodzonym filtrem cząstek stałych czy też z innymi podzespołami, ponieważ wykonane usługi w ASO, mogłyby okazać się dla Ciebie bardzo drogie. Tak więc w przypadku rozpoznania spadku osiągów pracy jednostki napędowej, zatrważająco dużych ilości wydobywających się spalin z układu wydechowego, większego zużycia paliwa, należy jak najszybciej zwrócić się do serwisu z tymże problemem. Pamiętaj też, że jazda z uszkodzonym DPF jest po pierwsze: niebezpieczna, po drugie: zabroniona.
Dlaczego warto poddać zapchany filtr DPF regeneracji? - Jak samemu wyczyścić DPF?
Zanieczyszczony filtr cząstek stałych można śmiało oczyścić samemu, używając do tego specjalnie dedykowanych preparatów (K2 DPF Cleaner czy Liqui Moly), ponieważ one są równie skuteczne. Niestety na dłuższą metę taka metoda regeneracji nie wystarczy, ponieważ z biegiem czasu wewnątrz filtra DPF nagromadzi się również popiół, a on jest możliwy do usunięcia wyłącznie przez mycie hydrodynamiczne w serwisie. Warto poddawać filtr DPF/FAP regeneracji, gdyż zostaną przywrócone w 100% jego parametry, co poświadczy protokół po przeprowadzonych testach przepustowości (dopiero po ukończonym procesie mycia podzespołu).
Komentarze