Subpage photo

Czy auto pojedzie bez DPF? - DPF a środowisko

Oceń: / Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
Stan - dostępne
Serwis regeneracji filtra cząstek stałych
Zadzwoń +48 725 803 803 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
W naszej ofercie znajdziesz filtry DPF, FAP oraz katalizatory:
  • nowe
  • regenerowane na wymianę
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Tak, auto pojeździ bez DPF, ale nie wiadomo jak długo. Bądź więc świadomy, że poruszanie się pojazdem z brakującym filtrem cząstek stałych może przynieść Ci wiele problemów, tj.: mandat, negatywny wynik z przeprowadzonego badania technicznego, odholowanie auta na koszt właściciela oraz zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. Wielu użytkowników Diesli pozbywa się filtra DPF, chcąc zaoszczędzić. Niestety jest to źle rozumiane, ponieważ kiedy DPF jest odpowiednio eksploatowany i czyszczony, to nie sprawia problemów i też nie podwyższa kosztów utrzymania samochodu. Jeżeli więc w Twoim aucie jest filtr cząstek stałych, to przepal raz na jakiś czas ten podzespół w trasie, użyj środka czyszczącego filtr DPF i dostosuj się do pozostałych zaleceń producenta. Spełniając te wszystkie warunku, możesz mieć pewność, że kłopoty z DPF pojawią się znacznie później i będą one wynikiem zużycia, a nie zaniedbania.

Co, jeśli auto nie ma DPF?

Co, jeśli auto nie ma DPF?

Jeżeli w pojeździe brakuje filtra cząstek stałych DPF, to nie spełnia on warunków homologacji i tak naprawdę powinien zostać wykluczony z ruchu drogowego. W przypadku kontroli drogowej istnieje prawdopodobieństwo, że dostaniesz mandat i zostaniesz skierowany na badanie techniczne. Jeśli kupiłeś auto z wyciętym DPF i nie wiedziałeś o tym wcześniej, to pomimo tego nie unikniesz konsekwencji. Pamiętaj, że jazda bez DPF w Niemczech czy w Austrii jest bardzo ryzykowna i kary grzywny są o wiele wyższe niż w Polsce. Zatem, jeśli masz problem z filtrem cząstek stałych, to oddaj go na sprawdzenie i czyszczenie do ASO.

Czy auto przejdzie przegląd bez DPF?

Przejście przeglądu technicznego z pozytywnym wynikiem i jednocześnie z brakującym filtrem cząstek stałych może być bardzo utrudnione, a niekiedy nawet niemożliwe. Jeśli trafisz na diagnostę, który zwraca szczególną uwagę na jakość spalin, dokonuje ich analizy, to sprawdzane auto bez DPF okaże się dla Ciebie sporym problemem. Właściwie to diagności mają obowiązek zabierać dowody rejestracyjne aut, jeżeli brakuje w nich filtra cząstek stałych. W takich sytuacjach właściciele pojazdów muszą zakupić nowy lub regenerowany podzespół, należy go zamontować i zaadaptować w sterowniku jednostki napędowej (w tym pomoże Ci fachowiec z serwisu) i dopiero wtedy możesz z powrotem udać się do Stacji Kontroli Pojazdów. Warto jednak wiedzieć, że jeśli masz auto fabrycznie bez DPF, to przegląd będzie formalnością.

Czy po usunięciu DPF auto mniej pali?

Auto po usunięciu filtra cząstek stałych faktycznie mniej pali. Ma to związek z łatwiejszym przepływem spalin i dodatkowo sterownik silnika nie inicjuje regeneracji DPF. Czy jednak warto usuwać filtr DPF i czy w ogóle można jeździć bez DPF? Nie, ponieważ właścicielowi takiego samochodu grożą poważne konsekwencje. Usunięcie DPF – wady i zalety – niestety więcej jest wad niż zalet, dlatego, zamiast pozbywać się filtra cząstek stałych, umów się na diagnostykę oraz regenerację do zaufanego serwisu.

Komentarze

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane.

Jak wyczyścić filtr DPF bez demontażu?- Czy to dobry pomysł?

Filtr DPF możemy wyczyścić bez jego wcześniejszego demontażu, samodzielnie, w warunkach domowych za pomocą odpowiednich preparatów takich jak: Liqui Moly, K2 DPF Cleaner, Forch Zmywacz DPF itp....

Czytaj więcej

Ile trwa regeneracja katalizatora?- sprawdź!

Profesjonalna regeneracja katalizatora w serwisie samochodowym niezależnie od wybranej metody, zazwyczaj zajmuje jeden dzień roboczy....

Czytaj więcej

Co robi katalizator w samochodzie?- sprawdźmy!

Katalizator w samochodzie redukuje poziom szkodliwych składników spalin emitowanych przez pojazd do środowiska....

Czytaj więcej

Po jakim przebiegu należy wymienić katalizator?- warto wiedzieć!

Producenci szacowany przebieg, po którym należy wymienić katalizator określają na 80-100 tysięcy kilometrów....

Czytaj więcej

Jak wygląda proces czyszczenia DPF?- sprawdźmy to!

Profesjonalny proces czyszczenia filtra zazwyczaj rozpoczyna się standardową procedurą, jaką jest wykonanie oględzin i ocena stanu technicznego, natomiast dalszy proces czyszczenia filtra DPF uzależniony jest od metody, jaką będzie ono wykonywane. ...

Czytaj więcej

Co powoduje zapychanie filtra DPF?- sprawdźmy to!

Zapchanie filtra DPF powoduje głównie zbyt duże nagromadzenie się w jego przestrzeni popiołu, który powstaje podczas procesu spalania sadzy. ...

Czytaj więcej

Jakie są objawy zapchanego katalizatora?- na co uważać?

Objawami zapchanego katalizatora są najczęściej: • problem z rozruchem silnika, • brak mocy, • nierównomierne obroty, • zwolnione wchodzenie na wysokie obroty, • wzrost spalania. ...

Czytaj więcej

Jak długo działa katalizator?- sprawdź!

Katalizator przy odpowiednim jego użytkowaniu oraz przestrzeganiu zaleceń jak zapewniają producenci, jest w stanie wytrzymać od 200 do nawet 300 tysięcy kilometrów. ...

Czytaj więcej
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.