Musisz szczególnie uważać na zapewnienia pseudo ekspertów, którzy twierdzą, że nie opłaca się regenerować DPF. Regeneracja DPF jest procesem szczególnie opłacalnym z uwagi na fakt, że wiąże się to z niższymi kosztami niż zakup nowego filtra. Warto zainwestować w taką usługę, ponieważ przez ten wadliwy podzespół powstaje wiele innych usterek. W naszych pojazdach znajdują się czujniki, które wykrywają problemy z filtrami DPF lub FAP. W momencie, gdy współczynnik zanieczyszczeń jest zbyt wysoki, zapalają się kontrolki.
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Co może wpłynąć na zatkanie się filtra?
Filtr cząstek stałych może się zatkać z wielu różnych powodów, jednak do głównych należą: stała eksploatacja pojazdu w warunkach miejskich, na zbyt krótkich trasach, stosowanie niewłaściwych olejów silnikowych – niskopopiołowych, inaczej zwanych low saps, nagłe, częste przyspieszanie z niskich obrotów, zbyt agresywna jazda, uszkodzone, lejące wtryskiwacze, wadliwe świece żarowe;, uszkodzona turbosprężarka w pojeździe, wadliwy przepływomierz powietrza, paliwo z dużą obecnością siarki, zbyt późna wymiana oleju, filtra oleju oraz filtra powietrza.
Powodów może być o wiele więcej, więc nie zamykaj się jedynie na te. Nie lekceważ żadnych niepokojących sygnałów od Twojego pojazdu, ponieważ regeneracje DPF należy wykonać w odpowiednim momencie, tak aby nie było za późno.
Jak rozpoznać, że trzeba wyczyścić filtr DPF?
Zwróć szczególną uwagę na oznaki, takie jak: zaświecenie się kontrolki DPF na dece rozdzielczej, znaczne obniżenie się mocy silnika, zwiększone wydobycie się spalin z rury wydechowej pojazdu, znacznie zwiększone obroty silnika, odczuwalne szarpanie kierownicy, trudności z rozruchem silnika, wyraźnie wyczuwalny zapach spalin wydobywający się z silnika, pojawiające się problemy z turbosprężarką, czasami silnik przechodzi w awaryjny tryb i pojawia się kontrolka check engine.
Nie lekceważ żadnej z powyższych oznak, gdyż może to doprowadzić, do pojawienia się rozległych uszkodzeń, których naprawa będzie bardzo kosztowna.
Profesjonalne czyszczenie DPF – udrażnianie filtra w warsztacie
Prawda jest taka, że nie warto inwestować w dziwne sposoby czyszczenia oferowane przez niepewnych mechaników. Najlepiej znaleźć serwis, który ma doświadczenie w udrażnianiu i regeneracji filtrów, gdzie zatrudniona kadra ma odpowiedni sprzęt oraz wiedzę potrzebną do przeprowadzenia wymaganej naprawy. Znajdź miejsce, gdzie gwarantują najwyższą jakość usług, zapewniają protokół z parametrami przepustowości, oferują szybką czas realizacji, świadczą gwarancję na przeprowadzoną usługę, wysyłają i odbierają części w całym kraju i mają wygodne formy płatności. Niech ta usługa będzie dopasowana do Twoich wyjątkowych potrzeb.
Komentarze