Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Tak, AdBlue bardzo szybko może się zestarzeć, dlatego nie kupuj wielkich kanistrów z płynem i pod żadnym pozorem nie woź go ze sobą w aucie, gdyż zarówno wysoka, jak i niska temperatura wpłynie na jego właściwości. Ponadto, gdyby rozlał się na tapicerkę albo na metalowe elementy, to na materiale zostałyby ślady, a blacha zaczęłaby rdzewieć. AdBlue jest stworzone w 32,5% mocznika, a pozostała jego ilość to nic innego jak woda. Płyn ten musi być dolewany, gdy jego poziom coraz to bardziej się zmniejsza. Jeżeli bagatelizowałbyś tę konieczność, to ryzyko powstania uszkodzeń w silniku gwarantowane.
Płyn AdBlue. O czym pamiętać przy jego tankowaniu? - Co się stanie, jak zabraknie AdBlue?
Jeżeli samodzielnie tankujesz AdBlue, to powinieneś zwrócić uwagę na ilość dostarczanego płynu do zbiornika. Nie możesz go przelać, bo będzie to bardzo ryzykowne dla metalowych elementów w pojeździe. Nie dopuść do sytuacji, w której zabrakłoby płynu, ponieważ uniemożliwisz poprawne działanie układu SCR i doprowadzisz do uszkodzenia jednostki napędowej. Jego obecność zarówno w pojazdach ciężkich, jak i osobowych jest bardzo uzasadniona, ponieważ redukują one trujące tlenki azotu, które są w największym stopniu emitowane przez tiry oraz autobusy. Nie pomyl także wlewów, ponieważ gdybyś omyłkowo dolał AdBlue do paliwa, mogłoby to wyrządzić masę szkód. Jeżeli jednak faktycznie tak by się stało, skontaktuj się z serwisem, który udzieli Ci informacji, co powinieneś zrobić.
Nie przepłacaj za AdBlue - AdBlue - cena
Obecnie ceny AdBlue na stacjach kosztują około 4-5 złotych za litr. Ci, którzy są posiadaczami aut z układem SCR wiedzą, że jeszcze do niedawna można było ten płyn kupić za maksymalnie 2 zł. Na pewno lepiej finansowo na tym wyjdziesz, gdy kupisz 5-10 litrowe kanistry niż mniejsze opakowania. Najdrożej i tak będzie w ASO.
AdBlue - jak działa, co to jest, jak i kiedy stosować? - Mocz zamiast AdBlue
AdBlue składa się z mocznika oraz wody demineralizowanej. Chodziły pogłoski, że AdBlue zrobione jest ze świńskiego moczu, ale nie jest to prawdą. Właśnie przez tę wodę płyn ten narażony jest na zamarznięcie w bardzo niskich temperaturach. Po zatankowaniu płynu do specjalnego zbiorniczka trafia do katalizatora SCR, w którym zachodzi reakcja chemiczna, dzięki której uwalnia się amoniak. Amoniak reagując z tlenkami azotu, uwalnia parę wodną i lotny azot. Uzupełniaj go zawsze, gdy zauważysz na desce rozdzielczej samochodu kontrolkę, informującą o niskim poziomie AdBlue.
Komentarze