Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Można kupić zamiennik oryginalnego filtra cząstek stałych, jednak trzeba wziąć pod uwagę jego pochodzenie i czy spełnia on aktualnie obowiązującą normę emisji spalin. Trzeba jednak pamiętać, że nie we wszystkich autach będzie można taki wkład zamienić i chodzi tu głównie o samochody japońskie. Bardzo ciężko byłoby znaleźć unikatową część, a tym bardziej w dobrej cenie. Wkład filtra DPF jest bardzo cenny, ponieważ znajdują się w nim metale szlachetne, co podnosi automatycznie wartość podzespołu. Filtr cząstek stałych musi być obecny w samochodach, ponieważ zajmuje się on wyłapywaniem toksycznych cząstek PM, które zatruwają środowisko, dlatego tak ważne jest, aby na bieżąco go regenerować i w miarę możliwości szybko rozwiązywać problemy z tym podzespołem oraz innymi.
Filtr DPF nowy, używany czy regenerowany? - DPF - NTY
DPF fabrycznie nowy będzie bardzo drogi, co prawda zależy to konkretnie od marki pojazdu i modelu, jednak trzeba wziąć pod uwagę, że koszt może być wyższy niż 2 tysiące złotych, dlatego tak istotna jest regeneracja tego podzespołu, ponieważ w innym przypadku utraci on doszczętnie swoje parametry i dojdzie do jego całkowitej destrukcji. Już zregenerowany filtr DPF też jest bardzo cenny, ponieważ może nie jesteś świadomy tego, że po usłudze oczyszczania wykonuje się dodatkowo testy, mające potwierdzić przywrócenie jego właściwości, tak więc zakup oczyszczonego filtra cząstek stałych nie jest niczym złym, bo nie tylko zaoszczędzisz pieniądze, ale również ten element odzyska 100% sprawność. Jeśli chodzi o używany DPF, to tutaj można mieć wątpliwości, ponieważ nie wiesz, jak wygląda jego eksploatacyjna przeszłość i czy w ogóle jest on wart nabycia. Lepiej już kupić tańszy, ale równie dobry zamiennik filtr DPF na przykład producenta NTY.
Zamiennik DPF - 2.0TDI - Audi A4 - Zamiennik DPF Passat B6
Jeżeli nie chcesz kupować oryginalnego podzespołu, warto zaznajomić się z ofertą zamienników do samochodów, które będą o wiele tańsze i niczym nieodbiegające od fabrycznych elementów. Warunkiem jest jednak znalezienie odpowiedniego miejsca, w którym otrzymasz dodatkowo potwierdzenie, że faktycznie ten DPF nadaje się do montażu. Istotną jest także kwestia odpowiedniego dopasowania do modelu auta, aby nie było problemu właśnie z jego wmontowaniem.
DPF- wycięcie, regeneracja czy zakup nowego? - DPF - JMJ - opinie
Opinie na temat filtrów DPF producenta JMJ są różne, jednak nie warto się tym aż tak sugerować, ponieważ kwestia jest taka, aby kupić dopasowany do Twojego modelu podzespół. O wiele rozsądniej byłoby kupić tańszy zamiennik, ale ponownie podkreślamy, że powinien być ze znanego pochodzenia, niż wycinanie filtra cząstek stałych, które tak naprawdę jest nielegalne. Poza tym dodatkową możliwością na przedłużenie żywotności DPF jest jego czyszczenie, które pozwala udrożnić zatkane kanaliki filtra. Dzięki regeneracji zostają usunięte wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia, które utrudniały pracę tego podzespołu.
Mondeo 2007-2014 - DPF zamiennik-opinie
Jeśli tylko zakupisz zamiennik filtra cząstek stałych nie z chińskich stron, a ze sprawdzonego źródła, dodatkowo dobrze dostosowany do Twojego auta pod względem konstrukcji i normy EURO, to nie powinno być problemów. Na pewno nie będzie ten zamiennik tak wytrzymały, co oryginalny, jednak przy prawidłowej eksploatacji na pewno uda Ci się tę żywotność maksymalnie jak to możliwe wydłużyć.
Komentarze