Subpage photo

Dlaczego DPF szybko się zapycha? - Zwróć na to uwagę!

Oceń: / Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
Stan - dostępne
Firma regeneracji katalizatorów
Zadzwoń +48 725 803 803 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
W naszej ofercie znajdziesz filtry DPF, FAP oraz katalizatory:
  • nowe
  • regenerowane na wymianę
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Niewłaściwa eksploatacja samochodu z filtrem cząstek stałych przyczynia się do częstego zapychania DPF. Jeśli filtr DPF z Twojego auta zapycha się naprawdę szybko, to nie jest to zdrowy objaw i z pewnością należy sprawdzić ten podzespół w serwisie. Należy również pamiętać, że zapychanie się filtra cząstek stałych jest po części normalne, bo na tym polega jego praca. Niestety właściciele pojazdów z silnikiem Diesla zapominają, że zarówno filtr DPF, jak i filtr FAP trzeba co jakiś czas wypalać i regenerować w serwisie w celu przywrócenia utraconych właściwości. W porę niezregenerowany filtr DPF może przysporzyć wielu problemów właścicielom pojazdów i wygenerować dodatkowe koszty napraw.

Jak jeździć Dieslem, żeby nie zapchać DPF?

Jak jeździć Dieslem, żeby nie zapchać DPF?

Obowiązkiem kierowców jest poruszanie się autem z wysoką jakością paliwa w baku, unikanie gwałtownego wciskania pedału gazu na niskich obrotach, niegaszenie od razu silnika po ukończonej jeździe, aby pozwolić schłodzić się turbinie. W zimie należy ruszyć autem po upływie 30 sekund od uruchomienia jednostki napędowej. Ponadto Diesle z filtrem cząstek stałych muszą się wypalać poza miastem, obowiązkowo na dłuższych dystansach. Jeżeli doszłoby do sytuacji, w której DPF nie chce się wypalić, należy umówić się na wizytę w serwisie, aby od środka sprawdzić jego stan.

Po jakim czasie zapycha się DPF?

Jeżeli filtr cząstek stałych jest odpowiednio eksploatowany, to nie powinien się często zapychać. Problem na pewno występuje, gdy aktywuje się wypalanie DPF co 100 km. W takiej sytuacji należy niezwłocznie pojechać do serwisu. Być może użytkownik samochodu notorycznie przerywał procedurę samooczyszczania filtra DPF, przez co bardzo mocno się zapchał albo podzespół nie nadaje się już do swojej pracy z racji utracenia swoich właściwości i parametrów, których nie da się przywrócić regeneracją. Poprawnie działający filtr cząstek stałych DPF powinien wypalać się średnio co 300-700 kilometrów.

Ile razy można regenerować DPF?

Filtr cząstek stałych regeneruje się tak długo, aż nie będzie uszkodzony mechanicznie i całkowicie nie zostanie pozbawiony swoich właściwości (chodzi tu głównie o utratę metali szlachetnych). Jeżeli więc DPF szybko się zapełnia w Twoim aucie, to należy go zdiagnozować w serwisie, bo być może samo wypalanie jest niewystarczające. Ponadto warto stosować preparaty czyszczące filtr DPF. Gdyby faktycznie diagnostyka podzespołu wykazała, że DPF nie kwalifikuje się do regeneracji, to zadaniem właściciela pojazdu jest zakupienie nowego lub regenerowanego filtra cząstek stałych.

Komentarze

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane.

Jak wyczyścić filtr DPF bez demontażu?- Czy to dobry pomysł?

Filtr DPF możemy wyczyścić bez jego wcześniejszego demontażu, samodzielnie, w warunkach domowych za pomocą odpowiednich preparatów takich jak: Liqui Moly, K2 DPF Cleaner, Forch Zmywacz DPF itp....

Czytaj więcej

Ile trwa regeneracja katalizatora?- sprawdź!

Profesjonalna regeneracja katalizatora w serwisie samochodowym niezależnie od wybranej metody, zazwyczaj zajmuje jeden dzień roboczy....

Czytaj więcej

Co robi katalizator w samochodzie?- sprawdźmy!

Katalizator w samochodzie redukuje poziom szkodliwych składników spalin emitowanych przez pojazd do środowiska....

Czytaj więcej

Po jakim przebiegu należy wymienić katalizator?- warto wiedzieć!

Producenci szacowany przebieg, po którym należy wymienić katalizator określają na 80-100 tysięcy kilometrów....

Czytaj więcej

Jak wygląda proces czyszczenia DPF?- sprawdźmy to!

Profesjonalny proces czyszczenia filtra zazwyczaj rozpoczyna się standardową procedurą, jaką jest wykonanie oględzin i ocena stanu technicznego, natomiast dalszy proces czyszczenia filtra DPF uzależniony jest od metody, jaką będzie ono wykonywane. ...

Czytaj więcej

Co powoduje zapychanie filtra DPF?- sprawdźmy to!

Zapchanie filtra DPF powoduje głównie zbyt duże nagromadzenie się w jego przestrzeni popiołu, który powstaje podczas procesu spalania sadzy. ...

Czytaj więcej

Jakie są objawy zapchanego katalizatora?- na co uważać?

Objawami zapchanego katalizatora są najczęściej: • problem z rozruchem silnika, • brak mocy, • nierównomierne obroty, • zwolnione wchodzenie na wysokie obroty, • wzrost spalania. ...

Czytaj więcej

Jak długo działa katalizator?- sprawdź!

Katalizator przy odpowiednim jego użytkowaniu oraz przestrzeganiu zaleceń jak zapewniają producenci, jest w stanie wytrzymać od 200 do nawet 300 tysięcy kilometrów. ...

Czytaj więcej
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.