Subpage photo

Eco-Friendly Drive - jak Adblue wprowadza rewolucję w świecie motoryzacji?

Oceń: / Aktualna ocena: 5.00

Układ SCR z systemem Adblue faktycznie wprowadza wiele dobrego pod względem ekologii do świata motoryzacyjnego. Po pierwsze, substancja ta, składająca się głównie z mocznika i wody, redukuje emisję szkodliwych tlenków azotu (NOx) w spalinach pojazdów, przyczyniając się do poprawy jakości powietrza. Po drugie, Adblue umożliwia spełnienie coraz bardziej rygorystycznych norm emisji, co zmusza producentów do konstruowania bardziej ekologicznych jednostek napędowych. Po trzecie, stosowanie Adblue zwiększa efektywność paliwową, pomagając w oszczędzaniu i zmniejszaniu zużycia paliwa. Są jednak minusy posiadania układu SCR w samochodzie. Wiadomo, że podzespoły w pojeździe nie będą wiecznie wydajne. Mogą pojawić się usterki, które będą kosztowne w naprawie. Należy więc stosować się do zasad prawidłowej eksploatacji auta, aby uniknąć tego typu uszkodzeń.

Zbiornik AdBlue
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
Cena - od 390 zł netto
Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
CZAS REALIZACJI
1-2 dni robocze
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
Stan - dostępne
Zadzwoń +48 725 803 803 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Serwis regeneracji DPF, FAP

Adblue - co to jest i jak działa?

AdBlue to specjalny płyn używany w pojazdach z silnikami Diesla. Składa się z 32,5% mocznika i 67,5% demineralizowanej wody. Jego głównym zadaniem jest redukowanie szkodliwych emisji z samochodów wysokoprężnych. Płyn AdBlue jest przechowywany w osobnym zbiorniku i nie wolno go wprowadzać do baku przeznaczonego na paliwo. Podczas jazdy ciecz jest pompowana pod ciśnieniem do katalizatora SCR za pomocą wtryskiwacza. W wysokiej temperaturze zawarty w płynie mocznik ulega przemianie, uwalniając amoniak. Ten amoniak następnie reaguje z tlenkiem azotu, przekształcając go w nieszkodliwą parę wodną i azot. AdBlue – do jakich samochodów się go stosuje? AdBlue znajduje się w samochodach osobowych, autobusach i ciężarówkach, produkowanych po 2015 roku, spełniających normę Euro5.

Efekty stosowania Adblue

Katalizator SCR

Stosowanie Adblue pozwala na znaczące zmniejszenie emisji spalin w silnikach wysokoprężnych. W przypadku samochodów osobowych redukcja NOx może wynosić nawet 90%. Dzięki temu Adblue przyczynia się do poprawy jakości powietrza i ochrony środowiska.

Adblue - ekologiczna alternatywa dla silników wysokoprężnych

AdBlue okazuje się bardzo dobre dla silników wysokoprężnych. Dzięki niemu można znacznie obniżyć emisję szkodliwych substancji, poprawiając tym samym jakość powietrza. Oto niektóre z zalet stosowania AdBlue:

• mniejsza emisja tlenków azotu (NOx),
• zmniejszenie ryzyka powstawania smogu i kwaśnych deszczy,
• poprawa zdrowia ludzkości,
• pojazd spełnia normy emisji spalin i zmniejsza zużycie paliwa.

Komentarze

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane.

Najlepszy mechanik od DPF? Blisko Ciebie!

Zbliż się do najlepszych mechaników od DPF w Polsce bez ruszania się z domu...

Czytaj więcej

Dlaczego AdBlue jest stosowane w silnikach Diesla? - wszystko co musisz wiedzieć!

AdBlue to marka handlowa roztworu mocznika w wodzie, który jest stosowany w pojazdach z silnikami diesla, aby zmniejszyć emisję tlenków azotu (NOx) do atmosfery. ...

Czytaj więcej

Czy w przypadku zapchanego DPF można zauważyć różnice w pracy silnika? - To Cię może zdziwić!

Tak, przy zapchanym DPF (filtrze cząstek stałych) można zaobserwować zmiany w pracy silnika. Kilka znaków, które mogą świadczyć o potencjalnych problemach z DPF. ...

Czytaj więcej

Jakie są możliwe problemy związane z AdBlue i jak im zaradzić? - To może Cię zaskoczyć!

Potencjalne kłopoty związane z AdBlue obejmują:1. Zamarznięcie AdBlue. Jest to wodny roztwór mocznika, który krystalizuje się przy temperaturze -11°C. Zamarznięte AdBlue może zablokować układ wtryskowy lub doprowadzić do awarii pompy...

Czytaj więcej

Dlaczego podczas wypalania DPF dymi na niebiesko? Dowiedz się, co na ten temat mówią eksperci!

Podczas procesu regeneracji filtra cząstek stałych (DPF), zwłaszcza w starszych pojazdach z silnikami wysokoprężnymi, czasami można zaobserwować dymienie na niebiesko. Więc dlaczego tak się dzieje? Sprawdź to razem z nami!...

Czytaj więcej

Sprawny DPF – Nowe „ABC" kierowcy

Aby zadbać o sprawność DPF i utrzymać go w optymalnym stanie, kierowcy powinni przestrzegać kilku kluczowych zasad, a przede wszystkim:...

Czytaj więcej

Usunięcie DPF lepsze niż czyszczenie? Portfel lżejszy o 6500 zł!

Usuwanie filtra cząstek stałych DPF to rozwiązanie dużo droższe niż czyszczenie (ok. 1500 zł), ale jednocześnie najskuteczniejsze...

Czytaj więcej

Jakie są typowe objawy niewłaściwie działającego filtra cząstek stałych? 5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć!

Niewłaściwie działający filtr cząstek stałych (DPF) może objawiać się różnymi symptomami, które sygnalizują potencjalne problemy z jego funkcjonalnością lub regeneracją. Sprawdź razem z nami jakie!...

Czytaj więcej
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.