Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Temat filtra cząstek stałych i wypalania jest bardzo często powielany, gdyż jest to bardzo ważna czynność, której nie wolno pomijać przy eksploatacji pojazdu. Wypalanie filtra DPF lub FAP musi być wykonywane wtedy, gdy pojazd się tego domaga, a możesz je wykonać poprzez kontynuację trasy, na postoju bądź w serwisie metodą serwisowego wypalania DPF.
1. Na czym polega regeneracja aktywna oraz pasywna?
Otóż podczas wypalania sadzy na postoju musisz spełniać warunki, które uchronią innych przed wdychaniem dużej ilości sadzy. Zatem odpowiednie miejsce parkingowe z dala od ludzi, czas jest w tym przypadku bardzo ważny. Podnieś obroty, a sterownik silnika sam poda nową dawkę paliwa, która rozgrzeje spaliny i dojdzie do spalenia pozakomorowego. Niestety, ale nie ma możliwości, aby to paliwo w całości się wypaliło, więc istnieje prawdopodobieństwo, że powielając właśnie tę metodę regeneracji, możesz doprowadzić do zatarcia silnika. Tak, jak wspomnieliśmy wcześniej, czas odgrywa kluczową rolę, zatem, ile trwa wypalanie DPF na postoju? Różnie. Może trwać 15, a czasami nawet i 30 minut.
Regeneracja pasywna przez wzgląd na to, że silnik nie jest tak obciążony, jest najlepszą opcją do przeprowadzenia oczyszczania filtra z sadzy. Pamiętaj o podniesieniu prędkości i obrotów oraz pozwól spalinom się dobrze rozgrzać, ponieważ tylko wtedy bezproblemowo wypalisz osady z wnętrza filtra.
2. Filtr cząstek stałych i kontrolka wypalania DPF / FAP.
Niektóre nowsze samochody mają wmontowaną kontrolkę, która jest dużym ułatwieniem dla kierowców, dlatego że użytkownik diesla otrzymuje sygnał w momencie dużego nawarstwienia się zanieczyszczeń wewnątrz filtra. Warto taką kontrolkę mieć, a jeśli nie jesteś tym szczęśliwcem, możesz sam zamontować taką diodę.
3. Filtr cząstek stałych – czyszczenie DPF i FAP w serwisie.
Po upływie dłuższego czasu samo wypalanie już nie będzie efektywne, ponieważ o ile sadzy się pozbywasz, o tyle złogi popiołu w dalszym ciągu zapychają coraz bardziej kanaliki filtrujące. Jest na to rada – czyszczenie filtra DPF / FAP za pomocą wody i odpowiednio dobranego ciśnienia. Jaki efekt przyniesie to podzespołowi? Otóż filtr zostanie całkowicie udrożniony i odzyska utracone parametry. Stanowczą poprawę jego stanu zauważysz od razu podczas jazdy.
Jeśli chodzi o inne sposoby regeneracji, mając na myśli czyszczenie elementu domowymi sposobami, to nie zalecamy eksperymentować, ponieważ możesz uszkodzić filtr zamiast go zregenerować.
Awaria filtra cząstek stałych – kiedy może wystąpić?
Awaria filtra DPF lub FAP łącznie z innymi elementami, które ze sobą pracują, może się pojawić z pewnością przy zatkanym podzespole, co będzie zauważalne w kondycji pojazdu. Spadek mocy auta, liczne sygnały kontrolek, kopcenie i problemy z ogólną jazdą samochodem, dadzą Ci istotne powody do zmartwień. Jak w takiej sytuacji sobie poradzić z filtrem? Najlepiej pojedź do serwisu na zdiagnozowanie jego stanu, a dodatkowo po weryfikacji zostaną podjęte odpowiednie kroki do działania.
Popularne wpisy
Jak zregenerować filtr cząstek stałych DPF?
Filtr cząstek stałych powinien być regenerowany przede wszystkim skutecznie, więc najlepiej sprawdzi się czyszczenie hydrodynamiczne DPF, ponieważ pozwoli ono w stu procentach udrożnić zatkane kanaliki filtrujące podzespołu ...
Filtr DPF 1611322980
W naszym serwisie zregenerujesz swój Filtr DPF 1611322980, kupisz nowy, bądź regenerowany ...
Komentarze