Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 13247381 do Opel Corsa D z silnikiem 1.3 CDTI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11169
Filtr cząstek stałych 13247381 – dlaczego jest problematyczny?
Samo działanie filtra cząstek stałych DPF jest proste, bo przecież jego zadaniem jest zredukowanie wydostawania się szkodliwych substancji do powietrza, natomiast jego konstrukcja jest już bardziej skomplikowana. Posiadając pojazd z silnikiem wysokoprężnym, trzeba pamiętać o szczególnym zadbaniu o DPF, ponieważ wszelkie niedopatrzone problemy z nim związane, przyczynią się do uszkodzenia pozostałych elementów w pojeździe, na przykład turbosprężarki i silnika. To, co najbardziej jest kłopotliwe, to fakt, że pojazdy z Dieslem wymagają odpowiedniej eksploatacji i tutaj powinniście się zastanowić, czy faktycznie pojazd jest przez Was odpowiednio użytkowany. Dla tych, co nie wiedzą – pojazd z DPF co jakiś czas wymaga regeneracji w postaci dokładnego przemycia filtra DPF lub samoregeneracji, która polega na wypalaniu zawartości z wnętrza filtra cząstek stałych DPF. Filtr cząstek stałych i czyszczenie — temat powszechnie znany i bardzo ważny dla Kierowców. Na ten temat możemy powiedzieć wiele, ale najistotniejsze jest Wasze odpowiedzialne podejście do zapchanego DPF. Kiedy filtr DPF jest zapchany, należy go oczyścić z sadzy i popiołu, które w nim zalegają. I w tym może pomóc jedyna i najbardziej skuteczna metoda, jaką jest mycie wodne pod wysokim ciśnieniem. Ta metoda pozwala w pełni pozbyć się nawarstwionych w filtrze zabrudzeń oraz jest bezpieczna dla wkładu filtra DPF. Oczywiście jest możliwy wybór innych metod regeneracji filtra DPF, jednak my będziemy polecać tę, która według naszej opinii jest najbardziej efektywna i przede wszystkim bezpieczna. Czyszczenie hydrodynamiczne nie wymaga mechanicznej ingerencji we wkład filtra, zostaje on po prostu umieszczony w maszynie, w której dochodzi do przemywania.
Filtr cząstek stałych – objawy uszkodzonego podzespołu
Objawów jest mnóstwo i nie jest powiedziane, że w każdym pojeździe będą występowały te same objawy. Jednakże najbardziej charakterystyczne to:
• zauważalna przez Użytkowników utrata mocy w pracy silnika;
• pojazd ma problemy z utrzymaniem stałych i równych obrotów;
• może pojawić się sytuacja, w której silnik wejdzie w tryb awaryjny;
• występowanie kontrolek oraz możliwe usterki świec żarowych.
Nie można lekceważyć występowania niepokojących oznak z naszym DPF, bo tak, jak napisaliśmy na początku artykułu, może to doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów.
Nie martw się – możesz zregenerować swój DPF lub kupić nowy w naszym serwisie!
Popularne wpisy
Czy katalizator jest niezbędny?
W świetle prawa katalizator jest niezbędny, natomiast pod względem technicznym już nie. Pierwsze katalizatory zaczęto montować w pojazdach z silnikami benzynowymi, a dopiero później w dieslach ...
Filtr DPF 18307793773
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 18307793773! ...
Komentarze