Filtr DPF 13247381

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 13247381 do Opel Corsa D z silnikiem 1.3 CDTI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11169

DPF 132473811

Filtr cząstek stałych 13247381 – dlaczego jest problematyczny?

Samo działanie filtra cząstek stałych DPF jest proste, bo przecież jego zadaniem jest zredukowanie wydostawania się szkodliwych substancji do powietrza, natomiast jego konstrukcja jest już bardziej skomplikowana. Posiadając pojazd z silnikiem wysokoprężnym, trzeba pamiętać o szczególnym zadbaniu o DPF, ponieważ wszelkie niedopatrzone problemy z nim związane, przyczynią się do uszkodzenia pozostałych elementów w pojeździe, na przykład turbosprężarki i silnika. To, co najbardziej jest kłopotliwe, to fakt, że pojazdy z Dieslem wymagają odpowiedniej eksploatacji i tutaj powinniście się zastanowić, czy faktycznie pojazd jest przez Was odpowiednio użytkowany. Dla tych, co nie wiedzą – pojazd z DPF co jakiś czas wymaga regeneracji w postaci dokładnego przemycia filtra DPF lub samoregeneracji, która polega na wypalaniu zawartości z wnętrza filtra cząstek stałych DPF. Filtr cząstek stałych i czyszczenie — temat powszechnie znany i bardzo ważny dla Kierowców. Na ten temat możemy powiedzieć wiele, ale najistotniejsze jest Wasze odpowiedzialne podejście do zapchanego DPF. Kiedy filtr DPF jest zapchany, należy go oczyścić z sadzy i popiołu, które w nim zalegają. I w tym może pomóc jedyna i najbardziej skuteczna metoda, jaką jest mycie wodne pod wysokim ciśnieniem. Ta metoda pozwala w pełni pozbyć się nawarstwionych w filtrze zabrudzeń oraz jest bezpieczna dla wkładu filtra DPF. Oczywiście jest możliwy wybór innych metod regeneracji filtra DPF, jednak my będziemy polecać tę, która według naszej opinii jest najbardziej efektywna i przede wszystkim bezpieczna. Czyszczenie hydrodynamiczne nie wymaga mechanicznej ingerencji we wkład filtra, zostaje on po prostu umieszczony w maszynie, w której dochodzi do przemywania.

Zanieczyszczony filtr DPF

Filtr cząstek stałych – objawy uszkodzonego podzespołu

Objawów jest mnóstwo i nie jest powiedziane, że w każdym pojeździe będą występowały te same objawy. Jednakże najbardziej charakterystyczne to:
• zauważalna przez Użytkowników utrata mocy w pracy silnika;
• pojazd ma problemy z utrzymaniem stałych i równych obrotów;
• może pojawić się sytuacja, w której silnik wejdzie w tryb awaryjny;
• występowanie kontrolek oraz możliwe usterki świec żarowych.
Nie można lekceważyć występowania niepokojących oznak z naszym DPF, bo tak, jak napisaliśmy na początku artykułu, może to doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów.

Nie martw się – możesz zregenerować swój DPF lub kupić nowy w naszym serwisie!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (Filtra Cząstek Stałych) o oznaczeniu 13247381 jest stosowany w pojazdach Opel Corsa D z silnikiem 1.3 CDTI. Niestety, ten filtr może być problematyczny z kilku powodów. Jednym z głównych problemów związanych z filtrem DPF w tym modelu pojazdu jest to, że jest on często zbyt szybko zanieczyszczany. Może to być spowodowane nieodpowiednią eksploatacją pojazdu, brakiem regularnych przeglądów oraz brakiem regeneracji filtra. Kolejnym problemem jest to, że filtr DPF w tym modelu pojazdu jest szczególnie podatny na uszkodzenia mechaniczne. Może to być spowodowane nieodpowiednią jakością materiałów użytych do jego produkcji lub nieodpowiednią jakością montażu. Jeśli filtr DPF jest zanieczyszczony lub uszkodzony, może to prowadzić do wielu problemów z silnikiem i układem wydechowym, takich jak spadek mocy silnika, wzrost zużycia paliwa, pojawienie się komunikatów ostrzegawczych na desce rozdzielczej pojazdu lub awaria turbosprężarki.

Popularne wpisy

12 sierpnia 2022

Czy katalizator jest niezbędny?

W świetle prawa katalizator jest niezbędny, natomiast pod względem technicznym już nie. Pierwsze katalizatory zaczęto montować w pojazdach z silnikami benzynowymi, a dopiero później w dieslach ...