Filtr DPF 1731FV

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1731fv1

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731FV do Peugeot 307, 307 Break, 307 SW z silnikiem 2.0 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11003H

Filtr cząstek stałych 1731FV | Metody regeneracji podzespołu

Chcesz kupić pojazd z silnikiem wysokoprężnym? Bądź już teraz świadomy, że filtr cząstek stałych, który w nim się znajduje, może przysporzyć wiele problemów. Chyba każdy już wie, że DPF odpowiada za redukcję wydostawania się trujących substancji do otoczenia, a z czasem zapycha się sadzą oraz popiołem, który powstaje w wyniku dopalenia sadzy. My możemy Państwu zalecić przeprowadzenie regeneracji filtra cząstek stałych, dzięki której filtr DPF odzyska swoje początkowe właściwości, drożność i nie będzie szkodził innym podzespołom.

Metod oczyszczania DPF z sadzy i popiołu jest wiele, może być to na przykład:
• wypchanie zanieczyszczeń sprężonym powietrzem;
• regeneracja filtra cząstek stałych przy pomocy oddziaływania fal ultradźwiękowych;
• czyszczenie środkami chemicznymi filtra DPF;
• mycie hydrodynamiczne polegające na czyszczeniu wodnym z użyciem wysokiego ciśnienia;
• regeneracja DPF bardziej niebezpieczną metodą, jaką jest wypalanie filtra z zabrudzeń.
Jeżeli chodzi o powyżej wypisane metody, to nasz serwis skłania się ku metodzie najbezpieczniejszej i najefektywniejszej, czyli myciu hydrodynamicznemu DPF. Do tego celu dysponujemy specjalistycznymi maszynami do czyszczenia DPF. Jeśli oczyścisz filtr cząstek stałych wodą, to bądź pewny, że nie wywoła to żadnych mechanicznych uszkodzeń. Możesz się spodziewać, że osadzanie się zanieczyszczeń nie będzie takie szybkie, jak do tej pory, a jeśli będziesz odpowiednio eksploatował pojazd – będziesz się przez długi czas cieszył dobrze funkcjonującym filtrem DPF.

Ważne! W przypadku widocznych oznak uszkodzonego mechanicznie filtra DPF nie mógłby on zostać poddany regeneracji.

Maszyna do regeneracji DPF

Adaptacja DPF po czyszczeniu – obowiązkowa?

Jeżeli zależy Ci, aby komputer ECU pokazywał prawdziwe i aktualne informacje o filtrze DPF, to tak – musisz zaadaptować swojego zregenerowanego DPF-a po wykonanej usłudze. Inaczej komputer pokładowy będzie pracował pod ustawienia zanieczyszczonego filtra DPF i będzie wprowadzał w błąd. Dbaj o swoje podzespoły w pojeździe i stosuj się do zaleceń producenta. Jeśli zauważyłeś występowanie negatywnych objawów filtra DPF 1731FV, zgłoś się do nas – pomożemy Ci!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Istnieją różne metody regeneracji filtra DPF w samochodach Peugeot 307, 307 Break, 307 SW z silnikiem 2.0 HDi. Poniżej zostaną one wypisane: Regeneracja podczas jazdy: Proces regeneracji może być przeprowadzany podczas jazdy po drogach o wysokiej prędkości, kiedy silnik osiąga wysokie temperatury, co pozwala na spalanie zanieczyszczeń zgromadzonych w filtrze. Czyszczenie mechaniczne: Specjalistyczne narzędzia mogą być użyte do przeprowadzenia czyszczenia mechanicznego, które jest bardziej skuteczne niż czyszczenie chemiczne. Czyszczenie chemiczne: Filtr może być również oczyszczany za pomocą specjalnych chemikaliów, które rozpuszczają zanieczyszczenia i ułatwiają ich usunięcie. Wypalanie filtra cząstek stałych: na postoju, w trasie oraz komputerowe.

Popularne wpisy

17 listopada 2021

AdBlue - co ile dolewać?

AdBlue - co ile dolewać? Około 10 litrów płynu w zbiorniku wystarczy na przejechanie minimum 10 tysięcy kilometrów, jednak wiedz, że AdBlue należy uzupełnić najlepiej po wyświetleniu się pierwszej lampki ostrzegawczej, aby nie jeździć na tak zwanej rezerwie ...