Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731FV do Peugeot 307, 307 Break, 307 SW z silnikiem 2.0 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11003H
Filtr cząstek stałych 1731FV | Metody regeneracji podzespołu
Chcesz kupić pojazd z silnikiem wysokoprężnym? Bądź już teraz świadomy, że filtr cząstek stałych, który w nim się znajduje, może przysporzyć wiele problemów. Chyba każdy już wie, że DPF odpowiada za redukcję wydostawania się trujących substancji do otoczenia, a z czasem zapycha się sadzą oraz popiołem, który powstaje w wyniku dopalenia sadzy. My możemy Państwu zalecić przeprowadzenie regeneracji filtra cząstek stałych, dzięki której filtr DPF odzyska swoje początkowe właściwości, drożność i nie będzie szkodził innym podzespołom.
Metod oczyszczania DPF z sadzy i popiołu jest wiele, może być to na przykład:
• wypchanie zanieczyszczeń sprężonym powietrzem;
• regeneracja filtra cząstek stałych przy pomocy oddziaływania fal ultradźwiękowych;
• czyszczenie środkami chemicznymi filtra DPF;
• mycie hydrodynamiczne polegające na czyszczeniu wodnym z użyciem wysokiego ciśnienia;
• regeneracja DPF bardziej niebezpieczną metodą, jaką jest wypalanie filtra z zabrudzeń.
Jeżeli chodzi o powyżej wypisane metody, to nasz serwis skłania się ku metodzie najbezpieczniejszej i najefektywniejszej, czyli myciu hydrodynamicznemu DPF. Do tego celu dysponujemy specjalistycznymi maszynami do czyszczenia DPF. Jeśli oczyścisz filtr cząstek stałych wodą, to bądź pewny, że nie wywoła to żadnych mechanicznych uszkodzeń. Możesz się spodziewać, że osadzanie się zanieczyszczeń nie będzie takie szybkie, jak do tej pory, a jeśli będziesz odpowiednio eksploatował pojazd – będziesz się przez długi czas cieszył dobrze funkcjonującym filtrem DPF.
Ważne! W przypadku widocznych oznak uszkodzonego mechanicznie filtra DPF nie mógłby on zostać poddany regeneracji.
Adaptacja DPF po czyszczeniu – obowiązkowa?
Jeżeli zależy Ci, aby komputer ECU pokazywał prawdziwe i aktualne informacje o filtrze DPF, to tak – musisz zaadaptować swojego zregenerowanego DPF-a po wykonanej usłudze. Inaczej komputer pokładowy będzie pracował pod ustawienia zanieczyszczonego filtra DPF i będzie wprowadzał w błąd. Dbaj o swoje podzespoły w pojeździe i stosuj się do zaleceń producenta. Jeśli zauważyłeś występowanie negatywnych objawów filtra DPF 1731FV, zgłoś się do nas – pomożemy Ci!
Popularne wpisy
Czy proces regeneracji DPF wpływa na wydajność silnika?
Jeżeli masz w samochodzie zanieczyszczony DPF, to chcąc nie chcąc wpłynie na wydajność jednostki napędowej. Czy pozytywnie? Dowiesz się tego w poniższym artykule. ...
AdBlue - co ile dolewać?
AdBlue - co ile dolewać? Około 10 litrów płynu w zbiorniku wystarczy na przejechanie minimum 10 tysięcy kilometrów, jednak wiedz, że AdBlue należy uzupełnić najlepiej po wyświetleniu się pierwszej lampki ostrzegawczej, aby nie jeździć na tak zwanej rezerwie ...
Komentarze