Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731QH pasujący przykładowo do Citroen C4 I (LC_) z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1009
Filtr cząstek stałych 1731QH - eksploatuj pojazd odpowiedzialnie!
Jazda pojazdem, który posiada silnik wysokoprężny i dodatkowo jest wyposażony w filtr cząstek stałych DPF/FAP, wymaga od Kierowców rozwagi oraz świadomości zasady działania filtra cząstek stałych. Jeśli posiadacze takich aut nie mają takiej wiedzy, może wyniknąć z tego problem w postaci zatkania DPF nagromadzonymi zanieczyszczeniami albo - co gorsza — jego uszkodzenie.
W takim razie pomożemy Ci zrozumieć, jak jeździć Dieslem z DPF, aby uniknąć potencjalnych zagrożeń:
• Obserwuj od czasu do czasu, czego domaga się Twoje auto wraz z filtrem DPF, bo być może da Ci znaki do przeprowadzenia regeneracji;
• Nie tankuj złej jakości paliwa ani olejów o wysokiej zawartości popiołu;
• Nie osiągaj wysokich obrotów na jeszcze zimnym silniku;
• Wyjedź raz na jakiś czas na autostradę, aby wypalić zalegającą sadzę w filtrze DPF.
Eksploatacja eksploatacją, jednak pamiętaj, że kluczowy jest w pełni oczyszczony DPF/FAP, aby sprawował on swoją funkcję bez zarzutów. Wypalając sadzę, pozostaje po niej trudny do usunięcia popiół, oczywiście możesz się go pozbyć, ale do tego potrzebna jest wizyta w ASO. Niestety, ale innymi (domowymi) sposobami go nie usuniesz, natomiast nasz serwis dysponuje certyfikowanymi maszynami, w których zachodzi proces czyszczenia filtra DPF i to w bardzo korzystnej cenie.
DPF 1731QH - jakie są dostępne na rynku rodzaje filtrów cząstek stałych, które montuje się w pojazdach z Dieslem?
Inżynierzy rozpoczęli konstrukcje dwóch filtrów cząstek stałych:
1. Filtr DPF „suchy”.
2. Filtr FAP „mokry”.
Filtr, który możesz mieć w swoim pojeździe, to w większości marek będzie to DPF, ponieważ FAP jest bardziej popularny w autach francuskich marek samochodowych.
Nie zaniedbuj regeneracji ani DPF, ani FAP, jeśli chcesz na długi czas cieszyć się bezpieczeństwem i komfortem swojej jazdy!
Popularne wpisy
Filtr DPF 93197382
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje. Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania. ...
Przyczyny zatkania DPF
Użytkownicy Diesli z zamontowanym filtrem cząstek stałych często nie zdają sobie sprawy z tego, jak różnorodne mogą być przyczyny zatkania DPF. Częste zapychanie DPF/FAP może wynikać z niewłaściwego stylu użytkowania samochodu, zaniedbań eksploatacyjnych oraz z przyczyn, które po części są niezależne od k ...
Komentarze