Filtr DPF 1731QH

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji DPF, FAP, KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Filtr DPF 1731QH

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731QH pasujący przykładowo do Citroen C4 I (LC_) z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1009

Filtr cząstek stałych 1731QH - eksploatuj pojazd odpowiedzialnie!

Filtr cząstek stałych 1731QH

Jazda pojazdem, który posiada silnik wysokoprężny i dodatkowo jest wyposażony w filtr cząstek stałych DPF/FAP, wymaga od Kierowców rozwagi oraz świadomości zasady działania filtra cząstek stałych. Jeśli posiadacze takich aut nie mają takiej wiedzy, może wyniknąć z tego problem w postaci zatkania DPF nagromadzonymi zanieczyszczeniami albo - co gorsza — jego uszkodzenie.
W takim razie pomożemy Ci zrozumieć, jak jeździć Dieslem z DPF, aby uniknąć potencjalnych zagrożeń:
• Obserwuj od czasu do czasu, czego domaga się Twoje auto wraz z filtrem DPF, bo być może da Ci znaki do przeprowadzenia regeneracji;
• Nie tankuj złej jakości paliwa ani olejów o wysokiej zawartości popiołu;
• Nie osiągaj wysokich obrotów na jeszcze zimnym silniku;
• Wyjedź raz na jakiś czas na autostradę, aby wypalić zalegającą sadzę w filtrze DPF.
Eksploatacja eksploatacją, jednak pamiętaj, że kluczowy jest w pełni oczyszczony DPF/FAP, aby sprawował on swoją funkcję bez zarzutów. Wypalając sadzę, pozostaje po niej trudny do usunięcia popiół, oczywiście możesz się go pozbyć, ale do tego potrzebna jest wizyta w ASO. Niestety, ale innymi (domowymi) sposobami go nie usuniesz, natomiast nasz serwis dysponuje certyfikowanymi maszynami, w których zachodzi proces czyszczenia filtra DPF i to w bardzo korzystnej cenie.

DPF 1731QH - jakie są dostępne na rynku rodzaje filtrów cząstek stałych, które montuje się w pojazdach z Dieslem?

Inżynierzy rozpoczęli konstrukcje dwóch filtrów cząstek stałych:
1. Filtr DPF „suchy”.
2. Filtr FAP „mokry”.
Filtr, który możesz mieć w swoim pojeździe, to w większości marek będzie to DPF, ponieważ FAP jest bardziej popularny w autach francuskich marek samochodowych.
Nie zaniedbuj regeneracji ani DPF, ani FAP, jeśli chcesz na długi czas cieszyć się bezpieczeństwem i komfortem swojej jazdy!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Aby eksploatować samochód Citroen C4 I (LC_) z silnikiem 1.6 HDi (oznaczenie silnika: 1731QH) z filtrem DPF (Filtrem Cząstek Stałych) w sposób odpowiedzialny, należy postępować według następujących wskazówek: Regularnie przeprowadzaj konserwację samochodu, w tym wymianę oleju i filtrów, aby zapewnić prawidłowe działanie silnika i układu wydechowego. Unikaj jazdy w cyklu miejskim, gdzie silnik pracuje na niskich obrotach i nie jest w stanie osiągnąć wysokiej temperatury. Jeśli to możliwe, unikaj krótkich tras i częstego przyspieszania i hamowania. Regularnie kontroluj poziom paliwa, aby uniknąć sytuacji, gdzie silnik będzie pracował na rezerwie. Zastosuj się do wskazówek producenta dotyczących interwałów między regeneracjami filtra DPF. Jeśli pojawiają się problemy z filtrem DPF, skontaktuj się z profesjonalnym serwisem specjalizującym się w tego typu naprawach. Jeśli nie jest to możliwe, unikaj jazdy z włączonym trybem ekonomicznym, ponieważ może on utrudniać proces regeneracji filtra DPF.

Popularne wpisy

6 kwietnia 2021

Filtr DPF 93197382

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje. Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania. ...

14 października 2020

Przyczyny zatkania DPF

Użytkownicy Diesli z zamontowanym filtrem cząstek stałych często nie zdają sobie sprawy z tego, jak różnorodne mogą być przyczyny zatkania DPF. Częste zapychanie DPF/FAP może wynikać z niewłaściwego stylu użytkowania samochodu, zaniedbań eksploatacyjnych oraz z przyczyn, które po części są niezależne od k ...