Filtr DPF 1822950

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT, DPF, FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 1822950

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1822950 pasujący do Ford MONDEO IV Turnier z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1189

Filtr cząstek stałych 1822950 | Wypalanie sadzy w trasie

Filtr DPF

Filtr cząstek stałych jest uznawany za najbardziej problematyczny podzespół znajdujący się w pojeździe z silnikiem wysokoprężnym. Obecnie filtr DPF można spotkać głównie w Dieslu, ale od niedawna także w pojazdach z benzyną. Jego wadą jest fakt, że wraz z przemierzaniem kilometrów, wewnątrz filtra DPF gromadzi się sadza.
Jeżeli na desce rozdzielczej Twojego pojazdu ukaże się komunikat: „Filtr sadzy – pełny” – nie panikuj, tylko pozwól mu się dobrze wypalić. Jest to bardzo istotne, aby Twój DPF na nowo pracował bez większego problemu.

DPF 1822950 | Jak wymusić wypalanie DPF?

Wiesz już, że raz na jakiś czas musisz wypalić sadzę z filtra DPF, ale może nie do końca masz wiedzę, jak to zrobić, dlatego poniżej wypiszemy kilka wskazówek.
Przede wszystkim filtr DPF może zostać oczyszczony poprzez:
• regenerację aktywną;
• regenerację pasywną;
• w serwisie (w przypadku problemów z samodzielnie wykonaną regeneracją).

Wybierając regenerację pasywną, najlepiej wyjedź na autostradę lub poza miasto, gdzie będziesz mógł się odpowiednio rozpędzić i rozgrzać dzięki temu silnik. Utrzymaj taki stan pojazdu przez kilkanaście minut – BEZ przerywania. Spaliny na tyle mocno się rozgrzeją, że pozwoli to dopalić sadzę.
Pamiętaj o regeneracji filtra cząstek stałych, jeśli zależy Ci na jego długiej żywotności.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Szymon
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (Diesel Particulate Filter) 1822950 to filtr cząstek stałych stosowany w samochodach Ford MONDEO IV Turnier z silnikiem 2.0 TDCi. Wypalanie sadzy w trasie oznacza, że filtr DPF jest oczyszczany automatycznie podczas jazdy na długich dystansach. Proces ten nazywany jest regeneracją filtra, którą możesz wykonać samodzielnie albo w serwisie. Jeśli filtr DPF jest zatkany i nie może być wypalony w trasie, konieczna jest jego diagnostyka w serwisie i regeneracja, o ile nie okaże się uszkodzony.

Popularne wpisy

27 sierpnia 2018

Co to jest usunięcie DPF?

Co to jest usunięcie DPF i z jakiego układu usuwa się DPF? DPF, czyli suche filtry cząstek stałych usuwane były z układów wydechowych przez nieodpowiedzialnych kierowców w latach 2007-2017. Proceder te ...