Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1822950 pasujący do Ford MONDEO IV Turnier z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1189
Filtr cząstek stałych 1822950 | Wypalanie sadzy w trasie
Filtr cząstek stałych jest uznawany za najbardziej problematyczny podzespół znajdujący się w pojeździe z silnikiem wysokoprężnym. Obecnie filtr DPF można spotkać głównie w Dieslu, ale od niedawna także w pojazdach z benzyną. Jego wadą jest fakt, że wraz z przemierzaniem kilometrów, wewnątrz filtra DPF gromadzi się sadza.
Jeżeli na desce rozdzielczej Twojego pojazdu ukaże się komunikat: „Filtr sadzy – pełny” – nie panikuj, tylko pozwól mu się dobrze wypalić. Jest to bardzo istotne, aby Twój DPF na nowo pracował bez większego problemu.
DPF 1822950 | Jak wymusić wypalanie DPF?
Wiesz już, że raz na jakiś czas musisz wypalić sadzę z filtra DPF, ale może nie do końca masz wiedzę, jak to zrobić, dlatego poniżej wypiszemy kilka wskazówek.
Przede wszystkim filtr DPF może zostać oczyszczony poprzez:
• regenerację aktywną;
• regenerację pasywną;
• w serwisie (w przypadku problemów z samodzielnie wykonaną regeneracją).
Wybierając regenerację pasywną, najlepiej wyjedź na autostradę lub poza miasto, gdzie będziesz mógł się odpowiednio rozpędzić i rozgrzać dzięki temu silnik. Utrzymaj taki stan pojazdu przez kilkanaście minut – BEZ przerywania. Spaliny na tyle mocno się rozgrzeją, że pozwoli to dopalić sadzę.
Pamiętaj o regeneracji filtra cząstek stałych, jeśli zależy Ci na jego długiej żywotności.
Popularne wpisy
Co to jest usunięcie DPF?
Co to jest usunięcie DPF i z jakiego układu usuwa się DPF? DPF, czyli suche filtry cząstek stałych usuwane były z układów wydechowych przez nieodpowiedzialnych kierowców w latach 2007-2017. Proceder te ...
Najczęstsze błędy podczas eksploatacji filtra DPF – co robić, by uniknąć usterki?
Dowiedz się, jakie są najczęstsze błędy podczas eksploatacji auta z filtrem DPF, które przyczyniają się do wystąpienia jego usterki. ...
Komentarze