Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 20010JD71B pasujący przykładowo do Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10) z silnikiem 2.0 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11061
Filtr cząstek stałych 20010JD71B | Jakie są odczuwalne objawy uszkodzonego DPF?
Zanieczyszczony filtr cząstek stałych może dać Ci pierwsze sygnały o jego uszkodzeniu, a mowa na przykład o:
• wyraźnym odczuciu spadku mocy w pracy silnika;
• braku możliwości utrzymania podwyższonych obrotów;
• nadmiernym dymieniu z rury wydechowej pojazdu (białym lub czarnym dymem);
• kodach błędów DPF: P242F albo P2002.
Powyższe wypisane objawy mogą wystąpić w Twoim pojeździe albo i nie, dlatego że jest ich jeszcze więcej. To, co możemy Ci zalecić, to obserwacja ogólnego stanu pojazdu, a w przypadku pojawienia się jakichkolwiek objawów, zwrócić się do serwisu, gdyż jazda na zapchanym DPF jest niebezpieczna.
W serwisie zostanie zdiagnozowany problem i jeśli uzna się, że należy go zregenerować, to zostaną podjęte w tym celu odpowiednie kroki. Oddanie DPF w ręce fachowców o wiele lepiej się sprawdzi niż próby czyszczenia go na własną rękę, które mogą okazać się nieskuteczne, a nawet uszkodzić wkład filtra DPF. Niestety, ale DPF nie będzie mógł być poddany regeneracji, gdy zauważymy:
• pęknięcie filtra;
• przetopienie;
• pokruszenie.
Wniosek? Wiesz, że masz zapchany filtr cząstek stałych DPF? Oddaj go do regeneracji do zaufanego serwisu.
DPF 20010JD71B | Jak wypalić DPF w moim pojeździe?
Twój pojazd wykazuje chęć oczyszczenia wnętrza DPF? Wypal go na przykład na:
• na postoju (przeprowadzając regenerację aktywną);
• w trasie (regenerację pasywną).
Nie ważne czy wybierzesz sposób pierwszy, czy drugi – uzbrój się w cierpliwość i nie przerwij samoregeneracji filtra DPF.
Popularne wpisy
Filtr DPF 18307810162
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi ...
Zapchany DPF - jak wyczyścić?
Zapchany filtr cząstek stałych jest to bardzo częsty problem wśród kierowców z dieslem, ponieważ eksploatacja silników wysokoprężnych wymaga więcej zaangażowania niż w przypadku innych silników. Jeżeli chodzi o to, jak wyczyścić DPF, to najlepiej, aby regeneracja została przeprowadzona w serwisie. ...
Komentarze