Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18307810162 pasujący przykładowo do BMW 1 kabriolet (E88) z silnikiem 120 d możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11112H ;
• JMJ 1052.
Filtr cząstek stałych 18307810162 | Wydłużenie żywotności podzespołu
Na samym początku powinniśmy się zainteresować definicją DPF – co to jest za podzespół i dlaczego jest taki ważny. Filtr cząstek stałych to dodatkowy podzespół umieszczony w układzie wydechowym pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Znajduje się po to, aby oczyszczać spaliny z trujących dla naszego zdrowia i środowiska cząstek spalin. Przez trudne warunki pracy filtra DPF gromadzi w sobie zanieczyszczenia, które mogą zostać usunięte poprzez wypalanie filtra cząstek stałych lub dzięki specjalistycznemu czyszczeniu DPF w serwisie.
Jeżeli filtr DPF będziesz przez nas zaniedbywany, nie bądź zaskoczony, kiedy w pewnym momencie odmówi posłuszeństwa, a kondycja Twojego pojazdu się bardzo pogorszy.
Zależy ci na przedłużeniu funkcjonalności DPF w pojeździe? Dostosuj się do odgórnie narzuconych przez producenta wskazówek oraz:
• tankuj paliwo naprawdę dobrej jakości i ze sprawdzonego źródła;
• kupuj i stosuj oleje tylko Low SAPS;
• od czasu do czasu udaj się w dłuższą trasę (najlepiej poza miasto), aby porządnie przepalić silnik;
• nie ignoruj jakichkolwiek występujących w Twoim pojeździe niepokojących objawów mogących świadczyć o potencjalnym uszkodzeniu.
Wystarczy przestrzegać kilka zaleceń, aby zauważyć poprawę w jeździe i uniknąć usterek, czy to samego filtra DPF, czy też innych podzespołów.
DPF 18307810162 | Jak jeździć dieslem z DPF?
• Po pierwsze podnieś czasem obroty i prędkość (oczywiście w dozwolonym miejscu), utrzymaj je przez około 20 minut, pozwól sadzy się wypalić w całości – nie przerywaj procesu!
• Unikaj przyspieszenia jednak z niskich obrotów, bo może to uszkodzić turbosprężarkę i elementy przeniesienia napędu (chodzi tu na przykład o koło zamachowe lub zamachowe dwumasowe, sprzęgło, skrzynia biegów);
• przeczyść od czasu do czasu układ wtryskowy w serwisie;
• Zatrzymujesz auto – odczekaj około 1,5 minuty na biegu jałowym, aby temperatura turbosprężarki spadła;
• Jeśli silnik jeszcze się nie rozgrzał, nie rozpędzaj się.
Pamiętaj, że rozważna jazda jest najważniejsza, a jeśli jednak pojawią się problemy z filtrem cząstek stałych, zwróć się z tym do naszego serwisu, a my odnajdziemy przyczynę powstałego problemu.
Popularne wpisy
Wycięty katalizator - co zrobić?
Jeżeli z Twojego samochodu został wycięty reaktor katalityczny, to po pierwsze: powinieneś zgłosić kradzież Policji, aby uniknąć w razie czego kar, a po drugie: szybko kupić nowy / zamiennik / katalizator uniwersalny i go zamontować, ponieważ ...
Dlaczego filtr DPF się zapycha?
Filtr cząstek stałych się zanieczyszcza, ponieważ użytkownicy swoich samochodów nie dbają o właściwą eksploatację, zapominają o dłuższych, dynamiczniejszych wycieczkach poza miastem i ogólnie nie stosują się do zaleceń narzuconych przez producentów ...
Komentarze