Filtr DPF 25051-26031

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 25051-26031

 Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 25051-26031 pasujący przykładowo do Toyota AURIS (_E15_) z silnikiem 2.0 D-4D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11025H

Filtr cząstek stałych 25051-26031 - utrata przepustowości DPF

Filtr cząstek stałych 25051-26031

Co powoduje utratę drożności kanalików filtra DPF? Otóż są to zanieczyszczenia, które powstają wskutek wytężającej i brudnej pracy DPF.

Przybliżmy może, co jest w filtrze DPF? W nim gromadzi się sadza oraz popiół, który powstaje w wyniku wypalania filtra cząstek stałych. W sadzy znajdują się szkodliwe dla ekologii substancje chemiczne, a celem pracy i obecności DPF jest ich wyłapanie i dopalenie.

Filtr cząstek stałych potrzebuje od czasu do czasu odświeżenia, aby nie zatracił swoich właściwości, jakie są mu potrzebne do pracy. Mycie wodne jest w tym przypadku najskuteczniejsze i niezagrażające delikatnej budowie filtra, a przy tym zostanie usunięta z niego nie tylko sadza, ale również popiół.

DPF 2505126031 - zapchany DPF po czyszczeniu – dlaczego?

Jeśli dokonałeś regeneracji filtra DPF poprzez wypalanie jego zawartości lub w serwisie i w dalszym ciągu nie zauważyłeś zmian, to być może problem leży gdzieś indziej. Prawdopodobnie Twój DPF jest tak zużyty, że jedynym rozwiązaniem jest jego wymiana, ale w takiej sytuacji licz się z kosztami, które nie należą do najmniejszych. Szybko zapychający się DPF może też być przyczyną niedokładnego wysuszenia podzespołu po wykonaniu regeneracji, stąd przyczepność zanieczyszczeń jest o wiele szybsza i mocniejsza.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Damian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Utrata przepustowości w filtrze DPF 25051-26031 Toyota AURIS (E15) 2.0 D-4D może mieć różne przyczyny. Jedne z najczęstszych przyczyn to: -Nagromadzenie sadzy i popiołu w filtrze, co może ograniczać przepływ spalin Uszkodzenie lub zatkanie struktury wewnętrznej filtra Awaria DPF lub EGR.

Popularne wpisy