Filtr DPF 6394900292

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF/FAP/KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 6394900292 do przykładowych modeli Mercedesów: Viano, Vito Furgon, Vito Autobus z silnikami 2.0, 2.2, 109, 111, 115 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11044;
• JMJ 1043.

Filtr DPF 63949002921

Filtr cząstek stałych 6394900292 | Uszkodzony DPF

Normy czystości spalin EURO okazały się podstawą do wyprodukowania i zamontowania kolejnego ważnego podzespołu, którym jest filtr cząstek stałych. DPF odpowiedzialny jest za wyłapywanie i dopalanie cząstek stałych, które są trujące dla naszego organizmu. Sadza, która z biegiem czasu się coraz bardziej osadza na kanałach filtra, jest odpowiedzialna za zapychanie się tego podzespołu. Oczywiście nic straconego. Nie musisz wymieniać filtra DPF, jeżeli okaże się, że jest zatkany. Są do tego inne sposoby, na przykład: wypalanie filtra cząstek stałych oraz już dokładniejsza forma oczyszczania DPF – przemywanie go z różnorakich, przyczepionych zanieczyszczeń. Filtr cząstek stałych nie tylko zapycha się sadzą, ale także popiołem, który powstaje po procesach wypalania filtra DPF.
No dobrze, ale w takim wypadku, czym rozpuścić popiół znajdujący się w naszym pojeździe? Niestety – popiołu nie można w żaden magiczny sposób rozpuścić. Może on zostać usunięty tylko jednym sposobem. Mowa o myciu wodnym filtra DPF pod wysokim ciśnieniem. Pod wpływem ciśnienia filtr zostanie przeczyszczony z problematycznego popiołu. Pamiętajcie, że żadnymi środkami nie pozbędziecie się popiołu, a pomysł czyszczenia DPF niesprawdzonymi preparatami jest skrajnie niebezpieczne i poskutkuje na chwilę.

Czy pomysł wiercenia dziur w DPF jest rozsądny?
Absolutnie nie. Zarówno wycięty całkowicie DPF, jak i jego przewiercenie nie przyniesie nic dobrego. Kierowco — możesz mieć problem z pojazdem podczas kontroli drogowej i na przeglądzie technicznym, gdyż pojazd z niesprawnym DPF nie powinien być w ogóle dopuszczony do ruchu ulicznego. DPF-a nie można się ot tak pozbyć, ponieważ możesz zagrozić sobie, środowisku i samemu pojazdowi.
Jeśli usuwasz filtr DPF lub go przewiercasz, to powodujesz, że ten podzespół traci swoją wydajność. Przepływ spalin może i będzie lepszy i filtr nie będzie się zatykał, ale problem nie zniknie.

Urządzenie diagnostyczne DPF

Jak oszukać czujnik DPF 6394900292?

Ci, którzy próbują pozbyć się DPF, muszą pamiętać, aby na jego miejsce zamontować emulator, który spowoduje, że sterownik silnika nie zwariuje i nie będzie domagał się pracy DPF. Pamiętajcie, że takie oszustwo jest nielegalne i możecie otrzymać mandat oraz utracić dowód rejestracyjny pojazdu. Najrozsądniejszą decyzją jest bieżące dbanie o filtr DPF, który znajduje się w układzie wydechowym Twojego pojazdu. Jeśli jest on tak zatkany, że wypalanie DPF nie wystarczy – zregeneruj go w naszym serwisie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Sylwek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF w samochodach Mercedes Viano, Vito Furgon, Vito Autobus z silnikami 2.0, 2.2, 109, 111, 115 CDI może ulec uszkodzeniu z różnych powodów. Poniżej przedstawiono niektóre z nich: Niedostateczna temperatura spalania: Jeśli silnik nie jest w stanie osiągnąć wystarczająco wysokiej temperatury, aby spalić zanieczyszczenia w filtrze, może to prowadzić do uszkodzenia filtra. Zbyt częsta jazda w mieście: Jeśli pojazd jest często używany w warunkach miejskich, silnik nie jest w stanie osiągnąć wystarczająco wysokiej temperatury, co może prowadzić do uszkodzenia filtra. Nieodpowiedni styl jazdy: przyczynami uszkodzenia DPF są między innymi: męczenie silnika, gwałtowne hamowanie i przyspieszanie, zapominanie o wypalaniu DPF poza miastem, wyłączanie jednostki napędowej tuż po zatrzymaniu auta.

Popularne wpisy

14 czerwca 2022

Co się dzieje, gdy jest zapchany DPF?

Gdy masz zapchany filtr cząstek stałych, to odczujesz znaczny spadek mocy silnika, zauważysz, że więcej spala się paliwo, jest duże prawdopodobieństwo zapalenia się kontrolek: DPF i „check engine”, a także ...