Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064901481 do Mercedes Sprinter 3,5, 3 i 5-t z przykładowymi silnikami 311, 315, 211, 209, 511, 515 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1111
Filtr cząstek stałych 906490148 – jaka jest rola tego podzespołu w pojeździe?
Jeżeli zastanawiacie się, czy filtr cząstek stałych jest potrzebny w Waszym pojeździe, to odpowiadamy, że tak – jego obecność jest wręcz obowiązkowa. Sprawny filtr DPF odgrywa znaczącą rolę w naszym środowisku oraz zdrowiu. Jego podstawową funkcją jest zmniejszenie emisyjności wydostawania się szkodliwych związków chemicznych do atmosfery, a pojazd posiadający filtr cząstek stałych (w 100 procentach funkcjonalny!) spełnia obowiązujące normy Euro. Krótkodystansowe wycieczki nie służą pojazdom z Dieslem, ponieważ nie jest możliwe wypalanie filtra DPF z zanieczyszczeń. Dlatego też polecamy skorzystanie z usługi oczyszczania DPF w naszym serwisie, po którym Wasz filtr odzyska swoje fabryczne parametry, przepustowość, a dodatkowo – zregenerowany filtr DPF przestanie obciążać silnik. Jeśli chodzi o cenę filtra cząstek stałych i czyszczenie, to nie będziemy Was oszukiwać, że nowy DPF jest tani. Tak nie jest, natomiast koszt regeneracji jest nieporównywalnie mniejszy od wymiany filtra na nowy.
Regeneracja filtra DPF w serwisie polega na dokładnym przemyciu wkładu ceramicznego DPF w specjalnej maszynie. Taki sposób pozwala pozbyć się na długi czas zabrudzeń, ponieważ namoczenie filtra w specjalnym preparacie (przed ostateczną fazą oczyszczania DPF) ma opóźnić przyczepność sadzy łącznie z popiołem. Powrócimy teraz na chwilę do tematu związanego z wypalaniem filtra DPF, ponieważ powinno Państwa ciekawić, co ile km wypala się DPF? Po pierwsze filtr DPF nie powinien wymagać zbyt częstego wypalania. Z reguły powinien nam o tym przypomnieć po przebyciu około 400 do 700 km. Jeżeli domaga się wypalania po przebyciu od 100 do 200 km, to radzimy Państwu bliżej się temu przyjrzeć i skontaktować z serwisem. Być może jest za to odpowiedzialna jakaś usterka w pojeździe.
Jaka jest różnica między Adblue a DPF?
W przykładowo podanym autobusie marki Mercedes SPRINTER znajduje się w układzie wydechowym nie tylko filtr DPF, ale cały układ SCR, który odpowiada za ograniczenie wydobywania się na zewnątrz trujących związków chemicznych. DPF wyłapuje szkodliwe cząstki stałe powstałe przez spaliny i je wypala, natomiast AdBlue, które jest cieczą – pomaga w redukcji szkodliwych dla nas tlenków azotu. Bez niego układ SCR nie funkcjonowałby poprawnie.
Zarówno filtr DPF, jak i AdBlue przysparzają Kierowcom problemy, jednak ich znaczenie w pojazdach jest bardzo ważne, dlatego nie możemy się ich ot tak pozbyć.
Zaufaj serwisowi i zostaw u nas swój DPF do regeneracji!
Popularne wpisy
Czy da się jeździć bez filtra DPF?- Dowiedz się prawdy!
Jazda bez filtra DPF jest możliwa, ale jest nielegalna. Filtr cząstek stałych DPF/FAP jest wymaganym prawnie elementem każdego pojazdu. ...
Równiarki Case | Regeneracja filtrów DPF i katalizatorów
Zanieczyszczony filtr DPF oraz SCR w równiarkach. Główny bohater poniższego artykułu - filtr cząstek stałych znajduje się w układzie wydechowym równiarki Case. Regeneracja filtrów DPF i katalizatorów to temat ściśle związany z użytkowaniem urządzeń budowlanych. ...
Komentarze