Filtr DPF AG915H250SB

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF AG915H250SB!

Filtr cząstek stałych

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

 Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF AG915H250SB pasujący przykładowo do Ford MONDEO IV sedan (BA7) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189

Filtr cząstek stałych AG915H250SB | Regeneracja DPF – czy na pewno taka potrzebna?

Masz pojazd z silnikiem wysokoprężnym, który został wyprodukowany po 2006 roku? To bądź pewny, że masz w układzie wydechowym zamontowany filtr cząstek stałych, który odpowiada za zredukowanie szkodliwych związków chemicznych do otoczenia.

Nie jesteś pewny i nie do końca wierzysz w skuteczność owej usługi, zadając sobie pytanie o czyszczeniu DPF i czy warto ją w ogóle wykonać? To teraz z pewnością zostaną rozwiązane Twoje wątpliwości…
Otóż DPF jest tak skonstruowany, że o jego zanieczyszczenie nie problem, gdyż źle eksploatowany, przyniesie Ci dużo problemów. Dlatego musisz poddawać regeneracji swój filtr cząstek stałych DPF, aby nie zaszkodzić jego pracy oraz aby on nie uszkodził pozostałych podzespołów znajdujących się w Twoim pojeździe.
Jeśli zdecydujesz się na czyszczenie filtra DPF w naszym serwisie, będziesz miał zagwarantowaną skuteczność i bezpieczeństwo, gdyż cały proces oczyszczania będzie przebiegał pod okiem specjalistów.

DPF

DPF AG915H250SB | Regeneracja DPF - na jak długo pomoże Twojemu pojazdowi?

Wykonując regenerację filtra DPF, musisz mieć świadomość, że taka jednorazowa usługa nie przedłuży żywotności DPF, jeśli sam nie będziesz się stosował do narzuconych odgórnie zaleceń:

• Przede wszystkim jeźdź odpowiedzialnie – pozwól, aby DPF od czasu do czasu mógł się wypalić;
• Zwracaj uwagę na jakość tankowanego paliwa i z jakiej stacji benzynowej ono pochodzi;
• Szukaj olejów tylko niskopopiołowych;
• Zauważasz jakieś nieprawidłowości w pracy jakiegoś podzespołu? Jedź do serwisu.

Masz problem z zatkanym DPF osadami? Rozwiąż go u nas poprzez regenerację!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Eryk
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF AG915H250SB Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi jest potrzebna, gdy filtr jest zanieczyszczony lub jego przepustowość jest ograniczona. Regeneracja polega na usunięciu nagromadzonej sadzy z filtra, co pozwala na przywrócenie jego skuteczności. Jednak, aby uniknąć konieczności regeneracji, ważne jest regularne kontrolowanie stanu filtra i dbanie o prawidłową eksploatację pojazdu, np. unikanie jazdy na krótkich dystansach, nieprzegrzewanie silnika, czy nieprawidłową jego obsługę. Regularne wymiany oleju i użycie odpowiedniego oleju też pomaga w utrzymaniu filtra w dobrym stanie.

Popularne wpisy