Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Filtr cząstek stałych zapycha się cały czas, ale obowiązkiem kierowcy jest bieżące jego udrożnianie, aby nie nagromadziło się zbyt dużo sadzy wewnątrz podzespołu. Tak więc, niewypalanie filtra DPF może doprowadzić do jego uszkodzenia, co skutkowałoby koniecznością jego wymiany. Aby odblokować zatkany filtr DPF, należy zadbać o potrzebne do jego samoregeneracji warunki. Dobrze działający DPF powinien zacząć się wypalać raz co kilkaset przejechanych kilometrów i to najlepiej na trasie, która pozwala na podwyższenie prędkości jazdy i obrotów. Jeżeli zaobserwowałbyś u siebie zbyt częste wypalanie, to warto z tym udać się do serwisu, aby rozwiać wątpliwości co do przyczyn powstania tego problemu.
Jakie objawy zapchania DPF? Jak uniknąć zapchania filtra cząstek stałych? – 5 sposobów - Zapchany filtr DPF - czy można jeździć?
Pojazdem, który ma zanieczyszczony filtr cząstek stałych, nie wolno jeździć, ponieważ zaszkodzi nie tylko środowisku przez wydostawanie się dużej ilości toksycznej sadzy, ale również innym uczestnikom ruchu przez to, że auto w każdej chwili może się zatrzymać na drodze. Aby nie doprowadzić do destrukcji filtra DPF, należy tankować „czyste” paliwo, uzupełniać dodatki / oleje, które mają dobry skład, nie przyspieszać będąc jeszcze na niskich obrotach, nie lekceważyć objawów usterek jakiejś części w samochodzie, w celu podtrzymania efektów regeneracji używaj specjalnych preparatów oczyszczających. Ponadto, jeśli Twoje auto jest wyposażone w filtr FAP, uzupełniaj Eolys.
Filtr cząstek stałych - dlaczego się zapycha i czy można się go pozbyć? - DPF - czyszczenie
W wyniku eksploatacji samochodu, który ma wbudowany dodatkowy podzespół, zwany filtrem cząstek stałych, gromadzi się sadza i nie jest to możliwe, aby tego całkowicie uniknąć, ponieważ na tym polega jego praca. Najistotniejsze w tym wszystkim jest pamiętanie o samoregeneracji DPF oraz o bardziej specjalistycznym czyszczeniu w serwisie. Jeśli myślisz albo myślałeś o pozbyciu się tego elementu z auta, to lepiej, abyś o tym zapomniał, ponieważ możesz mieć z tego powodu dużo nieprzyjemności prawnych. Zamiast usuwać DPF, wybierz czyszczenie w ASO, po którym odzyskasz komfortową jazdę.
Dlaczego filtr DPF się zapycha? Przyczyny zapchanego filtra DPF - Filtr cząstek stałych - wypalanie
Użytkownicy bagatelizują fakt, że filtr cząstek stałych musi być wypalany chociaż raz w miesiącu, aby go udrożnić. Jest to kluczowe, żeby podzespół mógł pracować bez żadnych problemów oraz aby działał jak najdłużej. Przyczynami zapchanego filtra DPF mogą być: przerywane procedury wypalania oraz po prostu niestosowanie się do wskazówek od producenta, który jasno napisał, jak konkretny samochód powinien być użytkowany.
Co psuje filtry DPF? - Jak samemu wyczyścić DPF?
Za zniszczenie filtra cząstek stałych czy mechanicznego, czy utratę właściwości odpowiada niewłaściwa eksploatacja auta oraz nieodpowiedni dobór regeneracji. Ponadto warto poprawić swój styl jazdy i szybciej reagować na pojawienie się jakichkolwiek objawów, które mogą świadczyć o potencjalnej awarii. Zanim zwrócisz się do serwisu na czyszczenie, możesz bez problemu kupić preparat, który ułatwi Ci ten proces. Zaoszczędzisz czas i pieniądze, a efekty będą zadowalające przynajmniej na jakiś czas. Nie oznacza to jednak, że nie będziesz musiał wyczyścić go w ASO.
Komentarze