Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jeżeli chcesz, aby filtr cząstek stałych w Twoim samochodzie był jak najdłużej sprawny, to powinieneś: częściej wymieniać filtr powietrza, dbać o kondycję jednostki napędowej oraz turbosprężarki, tankować dobrej jakości paliwo, nie jeździć wyłącznie po mieście. Stanie w korkach i gwałtowne hamowanie nie sprzyja swobodnemu wypaleniu filtra DPF. Dodatkowo duży wpływ na poprawną pracę tego podzespołu ma zawór EGR, ponieważ w przypadku jego awarii wzmacnia się dymienie, co znów prowadzi do szybszego zapchania DPF. Dla wielu kierowców posiadanie w aucie filtra cząstek stałych jest problematyczne, ponieważ, aby utrzymać go w dobrej formie, należy go regularnie czyścić, a także stosować się do innych zasad właściwej eksploatacji pojazdu z DPF-em. Wszelkie kłopoty z filtrem cząstek stałych mogą być bardzo szybko i skutecznie rozwiązane, dlatego pamiętaj zarówno o wypalaniu sadzy z tego podzespołu, jak i o jego czyszczeniu.
Jak dbać o DPF – 11 sposobów na wydłużenie jego życia - Zapchany DPF - jak wyczyścić?
Największe efekty przyniesie regeneracja DPF w serwisie, ponieważ to miejsce jest wyposażone w specjalistyczne maszyny, w których przeprowadzany jest cały proces czyszczenia. Oczywiście po tym wykonuje się także test i dopiero gdy parametry się zgadzają, jest montowany z powrotem do pojazdu. We wcześniejszym akapicie wypisaliśmy już wskazówki, które pomogą Ci w utrzymaniu filtra cząstek stałych przez długi czas w nienagannej kondycji, natomiast warto dodać do tej listy również: zadbanie o wtryskiwacze, naprawę mniejszych i większych usterek jakiegokolwiek innego podzespołu, nieprzyspieszanie z niskich obrotów, a także unikanie tuningu silnika. Dla przypomnienia jak dbać o DPF – wypalaj go w trasie i nie przerywaj samoregeneracji filtra DPF, zanim nie dojdzie do jego całkowitego ukończenia.
Jak eksploatować auto z filtrem DPF, żeby uniknąć problemów? - DPF - w jakich samochodach?
Filtr cząstek stałych znajdziesz w każdym samochodzie wyprodukowanym po 2006 roku, natomiast w rzeczywistości może się okazać, że brakuje tego elementu w aucie, bo poprzedni lub aktualny właściciel pojazdu się go pozbył. Jeśli DPF jest dla Ciebie uciążliwy, to w Twoim interesie jest zadbać o niego na tyle, by nie szkodził innym podzespołom. Poza tym w dołączonej instrukcji obsługi do samochodu są umieszczone wskazówki poprawnego użytkowania auta, dlaczego warto się z nimi zapoznać. Na pewno powinieneś zwracać szczególną uwagę na paliwo i nie lekceważyć żadnych nieprawidłowości w działaniu np. silnika czy turbosprężarki.
Filtr DPF. Jak go nie zepsuć? - DPF - kontrolka
Wyświetlenie się na kokpicie samochodu kontrolki filtra DPF daje znak, że wewnątrz podzespołu nagromadziło się dużo sadzy. Twoim zadaniem jest więc doprowadzić do samooczyszczania DPF, aby go odetkać. Zanieczyszczony filtr cząstek stałych nie wpływa dobrze na jakość pracy swojej, jak i innych elementów. Stosuj się zatem do powyżej wymienionych zasad prawidłowej eksploatacji pojazdu w celu uniknięcia wysokich kosztów napraw / wymian.
Komentarze