Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wielu kierowców zastanawia się jak oszukać czujnik różnicy ciśnień, wobec tego odpowiadamy, że najbardziej popularnym sposobem na oszukanie filtra cząstek stałych, a dokładniej czujników różnicy ciśnień, jest zamontowanie emulatora DPF, co z jednej strony jest konieczne, a z drugiej niezgodne z prawem. Przede wszystkim DPF nie powinien zniknąć z samochodu, ponieważ kierowca może ponieść kary w postaci zatrzymania dowodu rejestracyjnego, mandatu do zapłaty oraz gwarantowany problem z otrzymaniem pozytywnego wyniku z wykonanego badania technicznego. Tak więc bądź pewny, że nawet jeśli usuniesz ten podzespół, to i tak prędzej czy później będziesz go montować z powrotem, bo według aktualnej normy emisji spalin konieczne jest jej przestrzeganie.
Wycinanie filtra DPF - Emulator DPF
Emulator filtra cząstek stałych jest potrzebny, aby sterownik silnika nie rozpoczynał procedury wypalania sadzy. Jest to urządzenie stosunkowo drogie, także licz się z tym, że cały proces pozbywania się DPF i wszystkie dodatkowe i późniejsze kroki będą Cię sporo kosztować. Bezpiecznym i rozsądniejszym rozwiązaniem zamiast usuwania filtra DPF będzie zadbanie o jego sprawność poprzez przeprowadzenie na nim regeneracji w celu odzyskiwania utraconych parametrów.
1. Czujnik ciśnienia różnicowego DPF - błąd check engine - Emulator czujnika różnicy ciśnień
Jeśli w filtrze cząstek stałych nagromadziło się sporo zanieczyszczeń i wyświetliła się kontrolka check engine, to trzeba jak najszybciej pozbyć się tych osadów z DPF. Jeżeli filtr DPF jest zapchany, to pomiar ciśnienia jest nieprawidłowy. W przypadku zdecydowania o pozbyciu się filtra cząstek stałych musisz pamiętać o wprowadzeniu emulatora, jeżeli nie chcesz doprowadzić do uszkodzenia jeszcze innych podzespołów, jak na przykład silnika, natomiast bądź pewny, że nie będzie to tanie.
2. Uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF – objawy - Adaptacja czujnika ciśnienia DPF
Uszkodzenie czujnika różnicy ciśnień i objawy: kierowca podczas jazdy odczuje wzrost spalania i jednocześnie utratę mocy silnika, odczuwalny smród spalin wewnątrz auta, wysoką temperaturę jednostki napędowej, gęste kłęby czarnego dymu wydostające się z rury wydechowej. Jeżeli czujnik ciśnienia filtra cząstek stałych zostanie wymieniony, to nie można zapomnieć o zaadaptowaniu go, aby sterownik silnika otrzymywał prawidłowe informacje.
3. Nowoczesny diesel - czy i jak usunąć z niego filtr DPF - Różnica ciśnień DPF 2.0 TDI
Z całą pewnością nie zalecamy usuwania filtra cząstek stałych z układu wydechowego auta, ponieważ będzie czekać Cię masa problemów. Nie pozbywaj się DPF, tylko regeneruj go, a sam przekonasz się, jak oczyszczanie tego podzespołu dobrze wpłynie na komfort jazdy. Jeżeli jednak i tak postanowisz pozbyć się filtra DPF, to możesz go albo wyciąć, albo programowo wyłączyć i dodatkowo umieścić emulator DPF. Jeśli dojdzie do awarii czujnika różnicy ciśnień w silniku 2.0 TDI, to na pewno objawi się to utratą mocy silnika oraz zbyt dużym spalaniem.
Komentarze