Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Pierwszą wskazówką na sprawdzenie, czy filtr cząstek stałych został usunięty, jest włożenie białej chusteczki do rury układu wydechowego samochodu w celu zdiagnozowania stanu ilości sadzy znajdującej się wewnątrz. Jeżeli zauważysz, że układ wydechowy jest bardzo mocno obciążony zanieczyszczeniami, istnieje prawdopodobieństwo, że tego DPF-a nie ma. Kolejnym sposobem jest sprawdzenie przez specjalistę obecności / braku filtra cząstek stałych w warsztacie, zatem odpowiemy na pytanie, jak sprawdzić DPF po VIN. Udaj się do pobliskiego ASO, aby jak najszybciej poznać szczegółowe informacje o pojeździe, który nabyłeś z drugiej ręki. Nic Ci nie grozi, jeżeli zakupiłeś starszy model pojazdu, który jest fabrycznie bez DPF-a, w innym przypadku możesz mieć poważny problem.
Kupiłem auto z wyciętym DPF – co mi może grozić?
Na terenie Unii Europejskiej jazda samochodami, które nie mają filtra cząstek stałych DPF i FAP, a które zostały wyprodukowane po 2006 roku, nie powinny być dopuszczone do ruchu ulicznego, ponieważ odkąd zaczęły pojawiać się coraz to nowsze normy czystości spalin i bardziej ograniczające dopuszczalną ilość wydostawania się spalin do środowiska, dlatego też istnieje ryzyko otrzymania mandatu! Im szybciej kupisz nowy filtr cząstek stałych i go zamontujesz, tym szybciej unikniesz potencjalnych problemów z prawem.
Usuwanie filtra DPF jest zabronione, a dlaczego?
Temat usuwania filtra cząstek stałych z układu wydechowego należy do bardzo kontrowersyjnych, ponieważ są jego zwolennicy, jak również przeciwnicy. My chcemy Cię przekonać, że nie jest to rozwiązanie problemu. Filtr DPF / FAP musi znajdować się w pojazdach, ponieważ od tego zależy praca innych podzespołów samochodu, jak również czystość środowiska, w którym żyjemy. Zatem etyka i prawo powinny skłonić Cię do myślenia, że nie warto ryzykować i lepszym rozwiązaniem jest przywiezienie zanieczyszczonego filtra cząstek stałych do serwisu na regenerację!
Oznaczenie DPF na tabliczce znamionowej – inny sposób weryfikacji
Przykładowo w pojazdach marki Opel możesz sprawdzić na tabliczce znamionowej właśnie obecność filtra DPF. Jeżeli kod wynosi wynik 0,5, oznacza to, że podzespół znajduje się w pojeździe, natomiast, gdy wynik jest większy niż 1, to znak, że DPF-a nie ma.
Komentarze