Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Pamiętaj o uzupełnianiu płynu Eolys!
Bardzo często zdarza się, iż po regeneracji naszego pozbawionego drożności mokrego filtra cząstek stałych, pytając o przyczynę tak beznadziejnej kondycji naszego podzespołu, jesteśmy informowani, iż powodem tego stanu rzeczy była długotrwała jazda samochodem bez płynu FAP. Należy jednak pamiętać, iż gdy płyn do FAP jest na niskim poziomie, jesteśmy o tym powiadomieni odpowiednim komunikatem na desce rozdzielczej naszego Diesla. To zazwyczaj zbyt niski poziom płynu FAP doprowadza do uszkodzeń naszego mokrego filtra. Jazda na wybrakowanym poziomie płynu jest zaś bardzo popularna wśród kierowców i jak domyślamy się, wynika zazwyczaj z kosztów, jakie trzeba ponieść za taką usługę. Bo najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem na to, jak dolać płyn do FAP Peugeot, czy też Renault jest oddanie naszego Diesla w ręce specjalistów autoryzowanego serwisu. Dolanie płynu nie należy do najłatwiejszych czynności z racji tego, iż wlot płynu znajduje się w trudno dostępnym miejscu, a dodatkowo substancja jest bardzo żrąca, tak więc w celu komfortowego uzupełnienia go, często zmuszeni jesteśmy do wymontowania zbiorniczka. Ponadto taka dolewka wymaga również wykasowania starych wartości z naszego komputera ECU i zaprogramowania pracy filtra FAP na nowo, a jak możemy przypuszczać, tego typu ingerencja w elektronikę, będzie stanowiła dla wielu osób nie lada wyzwanie. Pamiętajmy, iż brak płynu FAP i objawy to nie tylko pojawiający się komunikat na desce rozdzielczej. Symptomy tego stanu rzeczy będą się niewiele różniły od jazdy z zapchanym suchym filtrem DPF. Tutaj również moc silnika ulegnie zmniejszeniu, samochód utraci płynność, a także zacznie gasnąć w niekontrolowany sposób w trakcie jazdy. Na sam koniec, podobnie zresztą jak przy zapchanym DPF wprowadzi samochód w tryb pracy awaryjnej. Warto więc reagować w porę i nie pozwolić by brak płynu doprowadził do uszkodzenia zarówno filtra, jak i innych ważnym podzespołów z nim powiązanych.
Filtr FAP Citroen
W celu podsumowania pragniemy podkreślić, że niezależnie od tego z jakiego modelu auta filtrem mokrym mamy do czynienia ważnym jest, aby dbać o jego dobrą kondycję. Bez znaczenia jest to, czy to jest FAP Citroen, czy też Peugeot, w celu jego efektywnej pracy, winniśmy reagować już na pierwsze objawy związane z brakiem odpowiedniego poziomu płynu. Ponadto zachęcamy również, aby nie podejmować się tego typu działań na własną rękę. W autoryzowanym serwisie nasz mokry filtr przejdzie kompleksowy przegląd, a także w razie konieczności zostanie poddany czyszczeniu serwisowemu. Pamiętajmy, iż kontrola stanu układu wydechowego naszego auta jest bardzo ważna, a efektywna praca naszego FAP jest uzależniona nie tylko od poziomu płynu Eolys, ale także od jego kondycji. Jeżeli chodzi o sam płyn FAP dolany w odpowiedniej ilości, przy dobrej kondycji filtra wystarcza nawet na pokonanie kolejnych 100 000 kilometrów. Warto więc zrezygnować z gry na czas i w porę oddać auto do serwisu, ponieważ jak możemy zauważyć jazda bez płynu FAP to nie tylko dyskomfort, ale przede wszystkim realne niebezpieczeństwo dla naszego Diesla!
Komentarze