Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Zaufaj specjalistom...
Bardzo często po regeneracji, wymianie, a może nawet, co już się bardzo często zdarza, po zabraniu dowodu rejestracyjnego z powodu braku podzespołu wymagany jest ponowny montaż DPF w naszym Dieslu. Należy pamiętać, iż montaż DPF po wycięciu, powinien być zawsze przeprowadzony przez specjalistę. Jak wiemy, wymaga to nie tylko zdolności technicznych, ale i również umiejętności programowania w celu adaptacji przez nasz sterownik nowego podzespołu. Jak być może pamiętamy z innych naszych opracowań, nawet najlepszej jakości filtr nie będzie w stanie się poprawnie regenerować, jeżeli nie zadbamy o przyswojenie go do sterownika ECU naszego samochodu. Niezależnie czy to będzie kompleksowa wymiana całego podzespołu, zwykłe czyszczenie, czy też wymiana wkładu ceramicznego DPF – należy pamiętać o aspekcie elektronicznym. Sterownik musi wiedzieć, iż ma „nowy” filtr i zmieniły się jego parametry. Tylko wówczas będzie mógł skutecznie z nim współpracować i w sposób celny odczytywać jego potrzeby, chociażby zainicjowania procesu samoczynnego wypalania.
Ponowny montaż DPF – cena
Bardzo często zastanawiamy się nad kosztem montażu na nowo filtra cząstek stałych. Pamiętajmy jednak, że DPF w Dieslu to konieczność, a wyjazd na drogę autem z usuniętym podzespołem jest nielegalny! Może jeszcze w Polsce nie jest to tak odczuwalne, ale proszę uwierzyć, iż bardziej nam się opłaca montaż filtra DPF, niż ewentualne ponoszenie kosztów związanych z mandatem w przypadku wykrycia takiego procederu, chociażby na terenie Austrii. Jako zachętę pragniemy również podkreślić, iż porządna regeneracja jest w stanie na bardzo długi czas pozwolić nam na zapomnienie o problemach z DPF, ponieważ zabieg ten przywraca mu przepustowość współmierną do tej w nowym filtrze. Warto więc, jeżeli na razie nie mamy co regenerować, bo pozbyliśmy się podzespołu, zdecydować się na ponowny montaż DPF. Decyzja ta nie tylko pozwoli odzyskać nam komfort jazdy, będzie korzystna dla środowiska, ale również pozwoli nam się pozbyć statusu intruza na drodze i pozwoli na legalny wyjazd na drogę.
Komentarze