Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wypalanie filtra cząstek stałych podczas jazdy na autostradzie jest bardzo dobrym pomysłem na oczyszczenie wkładu podzespołu. Wystarczy, że podniesiesz obroty i prędkość jazdy, a także utrzymasz ją przez kilkanaście minut, a filtr DPF za chwilę powinien być udrożniony. Ta metoda samooczyszczania elementu układu wydechowego jest najbardziej polecana, ponieważ sadza wypala się naturalnie i raczej istnieje mała szansa na rozcieńczenie oleju silnikowego niespalonym paliwem. Ponadto możesz także oczyścić DPF poprzez wypalanie na postoju tudzież w serwisie. Te aktualnie wymienione rodzaje regeneracji podzespołu nie są jednak na tyle bezpieczne i nietrudno o wystąpienie problemu z zatartym silnikiem, do którego prowadzi utrata odpowiedniego smarowania.
Jak przepalić filtr DPF? - Wypalanie DPF — cena
Zalecamy na bieżąco udrażniać filtr cząstek stałych, ponieważ jego pojemność jest ograniczona i nie będzie bez końca gromadzić zanieczyszczeń. W takim razie stosuj się do zaleceń od producenta; wypalaj DPF i czyść go od czasu do czasu w serwisie. Aby doprowadzić do skutecznego przepalenia filtra DPF, musisz stworzyć mu właściwe warunki. Pamiętaj, kluczem do sukcesu jest cierpliwość, droga szybkiego ruchu (autostrada), większa prędkość i obroty w przedziale 2500-3500 na minutę, a wtedy sadza bez problemu się wypali i nie będziesz musiał się martwić o pojawienie się niespodziewanych usterek, które mogłyby mieć związek z zapchanym filtrem cząstek stałych.
Jak wymusić wypalanie DPF? - Jak wypalić DPF samemu?
Wypalanie DPF nie jest skomplikowanie, ale jeśli chcesz, żeby wszystko zakończyło się powodzeniem, to spełnij z góry narzucone kroki. Jak wspomnieliśmy wyżej, koniecznie wjedź na drogę, która umożliwi Ci zwiększenie prędkości jazdy i podniesienie obrotów. Dodatkowo istotne jest, abyś nie musiał gwałtownie hamować lub zatrzymywać się, ponieważ cały proces dopalania sadzy zakończy się niepowodzeniem. Ciągłe przerywanie regeneracji aktywnej lub pasywnej może doprowadzić do uszkodzenia silnika i filtra cząstek stałych. Gdybyś był zainteresowany wypalaniem w trybie serwisowym, to cena usługi jest naprawdę niska, ale musisz pamiętać o wymianie oleju silnikowego łącznie z filtrem.
Wypalanie DPF. Jak przepalić filtr DPF? Czy do jego wypalania powinno dochodzić na postoju, czy raczej w czasie jazdy?
Zdecydowanie filtr cząstek stałych powinien być wypalany w trasie, a powód tego napisaliśmy na samym początku artykułu. Wypalanie DPF - jakie obroty? Należy też pamiętać, że spaliny najpierw muszą porządnie się rozgrzać, aby doszło do efektywnego wypalenia sadzy, dlatego rozpędź się i zwiększ obroty (od 2500 do 3500 min), a na pewno nie będziesz mieć problemów z dopaleniem zanieczyszczeń. Bądź uważny i nie gaś samochodu, dopóki filtr DPF nie będzie całkiem pusty.
Komentarze