Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Sposób na zapchany katalizator
„Zapchany katalizator – co zrobić?” - jest to częste zapytanie kierowców w momencie, gdy ich podzespół odmawia współpracy. Jak można się domyśleć, filtry należą do grupy podzespołów szczególnie narażonych na awarię. Fakt ten wynika z tego, iż wykonują wytężoną pracę w skrajnie niewdzięcznych warunkach. Najczęściej wówczas mamy do wyboru dwie opcje: dokonujemy zakupu nowego podzespołu lub też (bo taka możliwość istnieje), decydujemy się na katalizator poddany regeneracji. Oczywiście nie będziemy brać pod uwagę nielegalnego wycinania podzespołu, które zresztą mylnie, dla niektórych stanowi sposób na rozwiązanie problemu. Z dwóch wymienionych powyżej zalecanych sposobów, bardziej skłaniamy się ku temu, aby jednak decydować się na niejako „pewniak” i zainwestować w nowy podzespół, posiadający gwarancję. A co, jeżeli chcemy skorzystać z tańszego sposobu? Zapchany katalizator – jak wyczyścić? Postaramy się odpowiedzieć i na to pytanie. Istnieje wiele sposobów na poprawę drożności naszego katalizatora. Czyszczenie wykonuje się często nawet w przydomowym garażu za pomocą specjalnego środka, ogólnodostępnego, którego cena wynosi w granicach 60 złotych, a kierowca może dokonać takiego „czyszczenia” bez wyciągania podzespołu. Czy jest to jednak solidne czyszczenie? Odpowiedzmy sobie sami. My raczej – co, też wynika z naszego długoletniego doświadczenia, zalecamy aby w tym celu korzystać z pomocy fachowców, którzy dysponują nie tylko specjalistycznym sprzętem, ale także wiedzą. Jak bowiem wynika z naszych obserwacji, najlepiej i najskuteczniej czyszczenia zapchanego katalizatora dokonuje się poprzez mycie go przy wykorzystaniu specjalistycznej chemii w myjkach, za pomocą przeprowadzenia przez nasz zapchany podzespół, strumieni wody pod ciśnieniem, które to w perfekcyjny sposób radzą sobie z rozbijaniem sadzy, a następnie jej wypłukiwaniem. Taki rodzaj czyszczenia jest nie tylko solidny, z racji tego, iż wymaga wyciągnięcia podzespołu i wyczyszczenia, każdego jego zakątka, ale również cenny z racji tego, iż po takim zabiegu fachowiec, ocenia poziom uzyskanego udrożnienia i szacowany czas użyteczności, co w przypadku „czyszczenia” w domu jest niemożliwe, bo nie można ukryć, iż jest to czyszczenie wykonane „na oko”.
Zapchany katalizator - objawy - Diesel
Kiedy będziemy wiedzieć, iż już nadszedł czas na regenerację naszego podzespołu i jak sprawdzić, czy katalizator jest zapchany? To proste! Samochód, o czym możemy zapewnić, na pewno zacznie wysyłać nam niepokojące sygnały. Sygnał dla kobiet – kontrolka na desce rozdzielczej, informująca o błędzie (check engine). Dla zaawansowanych – zapchany katalizator i szarpanie, osłabienie mocy silnika, spowolniony proces przyspieszenia, drżenie auta, a także nierównomierna praca na biegu jałowym będzie sygnałem, iż już nadszedł ten czas i należy zadbać o podzespół.
Komentarze