Filtr DPF 5854319

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 5854319 !

Filtr cząstek stałych 71746810 | DPF czy FAP, który lepszy?
Filtr DPF 5854319

 

Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 5854319 pasujący przykładowo do Opel ASTRA H kombi (A04) z silnikiem 1.3 CDTI (L35) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1206


Filtr cząstek stałych 5854319 | Dlaczego Twój DPF się zapycha?

 

Filtr cząstek stałych 5854319 |Dlaczego Twój DPF się zapycha?
Filtr cząstek stałych 5854319 | Dlaczego Twój DPF się zapycha?


Problem zapchanego zanieczyszczeniami filtra cząstek stałych jest częsty i właściwie nieunikniony, dlatego, że na tym polega jego praca. Jednak Ty możesz przyczynić się do tego, aby nie doprowadzać do maksymalnego zapchanego podzespołu, bo to wiąże się z licznymi konsekwencjami.

Teraz przedstawimy kilka zapchanego filtra cząstek stałych objawów, których nie wolno lekceważyć. Będą to między innymi: wydostawanie się dużej ilości dymu z rury wydechowej, pojawienie się kontrolki DPF, która sygnalizuje poziom zatkania osadami filtra, częste próby zainicjowania wypalania, ale bezskutecznie, problemy z przyspieszaniem i utrzymaniem płynnej jazdy, szarpania jednostką napędową, miganie świec żarowych, uszkodzenie innych podzespołów.

Powyższe przykłady, które wymieniliśmy, są naprawdę poważne i jeśli nie podejmiesz odpowiednich kroków, to, jak już zresztą wspominaliśmy, mogą czekać Cię duże problemy związane z nieprawidłowościami pracy niektórych elementów pojazdu oraz z wysokimi kosztami napraw.


DPF 5854319 | Filtr cząstek stałych i kontrolka DPF

Przy zapchanym filtrze cząstek stałych często pojawia się kontrolka, ponieważ informuje Cię o stanie Twojego podzespołu. Działaj szybko i spróbuj wypalić DPF, a jeśli to nie pomoże albo nie chcesz zrobić tego samodzielnie, oddaj pojazd na regenerację do serwisu. Możesz być pewny, że usługa zostanie przeprowadzona rzetelnie i nie zapłacisz dużo pieniędzy, a komfort jazdy i bezpieczeństwo są najważniejsze.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy