Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 7M3131582A!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 7M3131582A pasujący przykładowo do VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1101
Filtr cząstek stałych 7M3131582A | Usuwanie popiołu z DPF/FAP
Popiół jest główną przyczyną zatykania filtra cząstek stałych i jest naprawdę trudny do usunięcia. Zaniedbanie podzespołu może poskutkować awarią filtra cząstek stałych, a na pewno nie chciałbyś do tego doprowadzić.
W takim razie, jak pozbyć się zanieczyszczeń, które gromadzą się w wyniku eksploatacji pojazdów posiadających silnik wysokoprężny oraz DPF bądź FAP?
Najlepszą formą czyszczenia filtrów cząstek stałych jest mycie wodne pod odpowiednio dostosowanym ciśnieniem. Ta metoda jest niezwykle bezpieczna dla wkładu filtra, ponieważ nie ma możliwości, aby doszło do jakiegoś uszkodzenia. Dodatkowo pozwala ona pozbyć się wspomnianego już wcześniej popiołu wraz z pozostałymi osadami.
Nie możesz zapominać o wykonywaniu co jakiś czas takiej regeneracji, ponieważ utrudnisz pracę filtra cząstek stałych, a nie po to on został zamontowany w układach wydechowych pojazdów, aby zanieczyszczał środowisko.
Zatem podsumowując — DPF/FAP, aby poprawnie funkcjonował, musi być oczyszczony. W gruncie rzeczy nie chodzi tylko o właściwą pracę filtra, ale również o inne podzespoły, które współpracują z nim. Jeśli DPF będzie zanieczyszczony, to ucierpi na tym turbosprężarka oraz silnik.
Ważna kwestia dotycząca kosztów regeneracji – czyszczenie tego podzespołu w ASO i to pod okiem specjalistów nie jest drogie!
DPF 7M3131582A | Po czym poznać wypalanie DPF/FAP w moim pojeździe?
Może być tak, że będąc w trasie, w pewnym momencie zauważysz chwilowy wzrost zużycia oleju napędowego, istnieje też prawdopodobieństwo pojawienia się kontrolki wypalania filtra cząstek stałych oraz z rury wydechowej pojazdu mogą wydostawać się gęste kłęby dymu. Jeśli już filtr wszedł w stan samooczyszczania – pomóż mu i nie przerywaj tego procesu, dopóki nie wypali się całkowicie sadza!
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze