Filtr DPF 8E025400BX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 8E025400BX!

 

Filtr DPF 8E025400BX
Filtr DPF 8E025400BX

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8E025400BX pasujący przykładowo do Audi A4 (8EC, B7) z silnikiem 3.0 TDI quattro możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1093


Filtr cząstek stałych 8E025400BX | Zapchany DPF/FAP = regeneracja

 

Filtr cząstek stałych 8E025400BX | Zapchany DPF/FAP = regeneracja
Filtr cząstek stałych 8E025400BX | Zapchany DPF/FAP = regeneracja

Od momentu wyprodukowania nowego podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych i zamontowania go do układu wydechowego, zaczęły się problemy z eksploatacją pojazdów. Niestety, ale nie pomyślano, że diesle z filtrem DPF i FAP będą miały trudności w poruszaniu się wyłącznie po mieście, ponieważ istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo, że osady, które gromadzą się w nim pod wpływem ciężkiej pracy, zostaną wypalone. Od razu chcemy zaznaczyć, że aby nie było żadnych wątpliwości – sadza musi być wypalana, aby nie doszło do maksymalnego zatkania kanalików filtrujących.

Jak jeszcze możesz się pozbyć zabrudzeń z wnętrza podzespołu? Metodą regeneracji filtra cząstek stałych w ASO. Filtr zostanie oczyszczony bardzo dokładnie i w taki sposób, aby nie został on uszkodzony. Sam przekonasz się, jakie będą efekty oraz jak długo będą się utrzymywać.


DPF 8E025400BX | Czyszczenie filtra cząstek stałych i potencjalny koszt

Po pierwsze, należy wziąć pod uwagę serwis i jego indywidualnie przygotowany cennik, natomiast koszt takiej usługi nie jest wysoki, ponieważ może wynieść około 500 złotych. Jeśli zaś chodzi o zakup nowego podzespołu, gdyby się okazało, że aktualny jest uszkodzony, to ten koszt wzrasta już kilkakrotnie, dlatego pamiętaj o regeneracji i stosuj się do zaleceń od producenta Twojego pojazdu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy