Filtr DPF A9064907281

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF A9064907281!

Filtr DPF A9064907281
Filtr DPF A9064907281

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF A9064907281 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t Autobus (906) z silnikiem 318 CDI 4x4 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1059


Filtr cząstek stałych A9064907281 | W jaki sposób wypala się sadzę z DPF i FAP?

 

Filtr cząstek stałych A9064907281 | W jaki sposób wypala się sadzę z DPF i FAP?
Filtr cząstek stałych A9064907281 | W jaki sposób wypala się sadzę z DPF i FAP?


Aby wypalić sadzę, która nagromadziła się wskutek zanieczyszczonej pracy filtra cząstek stałych, należy podjąć próby do wypalania DPF/FAP.
Ten proces powinien być przez Ciebie wykonywany w sytuacji, gdzie otrzymasz sygnał w postaci kontrolki o dużym zapełnieniu wnętrza podzespołu osadami.
W tym celu powinieneś podjąć decyzję, jak wymusić wypalanie DPF i FAP (podczas jazdy czy na postoju), aby doszło do skutecznego pozbycia się zanieczyszczeń. Jeśli chcesz wymusić na sterowniku silnika wypalanie sadzy, to przedtem zaparkuj pojazd z dala od ludzi. Następnie, mając już zwiększone obroty, zostanie podana nowa porcja paliwa przez ECU, która zwiększy temperaturę spalin potrzebną do skutecznego dopalenia sadzy. Czynność ta może trwać przez kilkanaście minut, więc należy uzbroić się w cierpliwość i pozwolić sadzy się do końca wypalić.

Jeżeli jednak zaplanowałeś podróż i chcesz wykorzystać tę okazję, to w czasie jazdy zwiększasz również obroty oraz prędkość jazdy, co pozwoli osiągnąć przez spaliny bardzo wysoką temperaturę ułatwiającą wypalenie osadów. Ta metoda należy do bardziej bezpiecznych i nieobciążających silnika, gdyż wypalanie DPF/FAP odbywa się naturalnie.


DPF A9064907281 | Filtr cząstek stałych i jego regeneracja w serwisie

Wypalanie filtra cząstek stałych w celu całkowitego udrożnienia jest pomocne, aby nie doprowadzić do zniszczenia podzespołu, jednak trzeba się liczyć z tym, że po jakimś czasie nie będzie to wystarczające, dlatego też musisz pamiętać o czyszczeniu filtra DPF/FAP w serwisie. Ta usługa nie jest droga, natomiast efekty są o wiele bardziej zauważalne oraz długotrwałe, dzięki temu na nowo i to przez długi czas będziesz mógł cieszyć się komfortem jazdy.
Zatem pamiętaj, że wypalanie sadzy jest kluczowe, ale nie możesz zapomnieć o dokładnej regeneracji filtra cząstek stałych.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy