Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Ten artykuł postanowiliśmy poświęcić na rozważania dotyczące zagadnienia, jakim jest biały dym po usunięciu DPF.
Dymienie po usunięciu DPF- Usunięcie DPF, a spalanie
Na początku musimy zaznaczyć, że proceder wycinania filtra DPF jest zakazany i absolutnie nie powinno się go dokonywać, ze względu na aktywny wpływ na zwiększenie poziomu zanieczyszczenia powietrza, gdyż spaliny po wycięciu DPF nie są filtrowane. Tak więc nie dość, że jest to pozorna oszczędność na eksploatacji samochodu, to jeszcze prowokuje pogorszenie się stanu powietrza, którym wszyscy oddychają. Dodatkowo musimy zaznaczyć, że Diesel kopci po wycięciu DPF, ponieważ zwiększa się ilość pobieranego paliwa, a spalanie staje się wyższe, jednocześnie moc silnika nie podnosi się, gdyż legendarne jej zwiększenie przez usunięcie DPF jest mitem. Stanie się tak ze względu na to, że sterownik odpowiedzialny za DPF nie będzie rozumiał nowej sytuacji, a emulator także niewiele pomoże, gdyż auto po prostu nie będzie działać prawidłowo. Biały dym po usunięciu DPF będzie pojawiał się przede wszystkim i po prostu ze względu na brak zatrzymywania zanieczyszczeń, które w sposób niekontrolowany wydostają się z samochodu. Najprostszym podejściem jest doszukiwanie się różnego rodzaju nieszczelności, ale decydując się na usunięcie filtra, należy liczyć się z nadejściem powolnej, acz nieuniknionej śmierci turbosprężarki czy nawet silnika. Rozważając, co się bardziej opłaca czyszczenie, czy usunięcie DPF odpowiadamy, że najbardziej bezpiecznym dla samochodu i ekonomicznym dla kierowców rozwiązaniem jest regularna regeneracja filtra cząstek stałych DPF w pracowni specjalizującej się w naprawie tego typu podzespołów takiej, jak nasza.
Komentarze