Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
W jakich samochodach nie znajdziesz DPF i dwumasy?
Przede wszystkim na cenę nowych elementów, kierowcy często poszukują aut z silnikiem sygnowanym nazwiskiem Diesel bez DPF i koła dwumasowego. Jednak w jakich autach jest koło dwumasowe? Odpowiedź brzmi: niemal w każdym, dlatego chcąc auto bez filtra i koła dwumasowego, trzeba przygotować się na szukanie w obrębie aut około dziesięcioletnich i starszych. Choć mówi się o tym, że samochody niewyposażone w dwumasę i filtr cząstek stałych są tańsze w obsłudze i prostsze w naprawie, to warto zdawać sobie sprawę, że jednostki bez tych elementów najczęściej oparte są na silniku w odmianie do 90 koni mechanicznych. Nie wszystkich kierowców taka moc silnika będzie zadowalać, a i komfort jazdy autem bez tzw. dwumasy nie jest najwyższy. Jeśli chodzi o auta wyposażone w silniki marki Diesel bez DPF, sytuacja będzie podobna, jedynie starsze konstrukcje go nie mają, dlatego decydując się na taki samochód, warto dobrze go zweryfikować, a także zwrócić uwagę na jego historię. Jednak co to jest DPF, już wiadomo, ale czym jest koło dwumasowe i dlaczego jest tak ważne? Stosuje się je w konstrukcji samochodów, by wytłumić drgania naturalnie generowane przez silnik. Skutkiem takich wibracji może być ścieranie się metalowych fragmentów układu napędowego, czego efektem jest szybsze zużycie elementów oraz hałas w kabinie samochodu. Czy jest sposób na to, jak sprawdzić, czy mój samochód ma koło dwumasowe? Jest! Wystarczy sprawdzić numer VIN pojazdu, który pozwoli na szczegółowe sprawdzenie wyposażenia jednostki oraz jej historii.
Silniki Diesla bez dwumasy i DPF
Jakie więc są silniki Diesla bez dwumasy i DPF? Przykładowe to: 1.6 CRDi (do 2009 roku) oraz 1.4 D-4D (do 2008 roku). W przypadku samochodów pochodzących z francuskiego koncernu PSA będą to silniki marki Diesel bez dwumasy i FAP, np. 1.4 HDI (do 2008 roku), czy 1.6 HDI (do 2010 roku). W tym miejscu potwierdza się, że auto z silnikiem wysokoprężnym Diesel bez DPF i koła dwumasowego, nie jest pospolitym ani najnowocześniejszym połączeniem, chcąc więc oszczędzić pieniądze na naprawach związanych z eksploatacją tych dwóch elementów, trzeba zainwestować czas w poszukiwanie aut, które nie będą ich posiadały.
Komentarze