Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Porównanie numer 13, dotyczące części, jaką jest filtr cząstek stałych, jego cena w kontekście marki Mercedes.
Pochodzący z Niemiec producent samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych niezwykle popularny w Polsce. Na ulicach miast w kraju można spotkać wiele różnych typów pojazdów wyprodukowanych przez wspomnianą w tytule markę, jednak warto zdawać sobie sprawę, że w kontekście układu wydechowego nie różnią się zbyt wiele. Czy to Mercedes Sprinter, W211, czy Actros MP4, nieważne czy to klasa A, czy B, filtr cząstek stałych, znany tez jako DPF jest zaimplementowany w każdym z nich, a cena, jaką zapłaci użytkownik za niezdawanie sobie z tego sprawy, jest wysoka: uszkodzenie turbosprężarki czy samego silnika jest oczywistym następstwem niezareagowania na objawy związane z usterką końcówki obróbki spalin. Pytania dotyczące tego, jak wymusić wypalanie DPF w samochodach marki Mercedes jest w tym momencie niepotrzebne, ponieważ procedura wypalania nie pomoże pozbyć się nagromadzonych zanieczyszczeń, w tym niepalnego popiołu, którego samodzielnie, domowymi sposobami nie da się usunąć. Samoczynne wypalanie DPF w pojeździe takim jak Actros MP4 jest łatwiejsze, ponieważ samochody ciężarowe częściej opuszczają mury miasta i mają okazję do korzystania z długich wycieczek po autostradach, a te sprzyjają wspomnianemu procesowi. Jednak mimo wszystko DPF z samochodów dostawczych, czy wspomnianego ciężarowego modelu Actros, w którymś momencie się zapełnią i dobrym tropem będzie wymiana tego podzespołu, ale najlepszym jego regeneracja dlaczego?
Wymiana, a regeneracja
Decydując się na wymianę filtra cząstek stałych na nowy, nigdy nie mamy pewności co do jego pochodzenia i stopnia oryginalności, a może zdarzyć się na przykład tak, że choć zamawiany był nowy, przyszedł filtr zregenerowany, oczywiście w cenie nowego. Koszt, jaki zostanie poniesiony w takiej sytuacji, będzie przynajmniej podwójny, nie wspominając już o czasie straconym na poszukiwanie takiego egzemplarza. Regeneracja ma tę przewagę, że użyty będzie podzespół oryginalnie obecny w samochodzie, a zostaną mu przywrócone fabryczne przepływy i w razie potrzeby naprawiony, czy też ustawiony prawidłowo w przypadku przesunięcia. Dodatkową przewagą jest kilkukrotnie niższa cena i fakt, że dane kontaktowe do warsztatu specjalizującego się w tego typu naprawach znajdziesz na tej stronie internetowej.
Komentarze