Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Następny z serii artykuł ma numer 21 i kolejny raz zawiera porównanie podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych oraz jego cena w pojazdach marki Subaru.
Japońska manufaktura z plejadą gwiazd w logo jest popularna w Polsce pod postacią samochodów łączących cechy pojazdów terenowych i osobowych, czyli SUV-ów. Zapychający się filtr cząstek stałych DPF w Subaru Forester czy Outback jest powiązany z zagadnieniem, jakim jest cena, którą płaci się za użytkowanie tego typu aut, głównie jeżdżąc po mieście. Usługa związana wypalaniem DPF przez komputer czy komputerowe wypalanie FAP może pomóc na krótką metę a migająca kontrolka w Subaru z silnikiem sygnowanym nazwiskiem Diesel, może być zwiastunem potrzeby podjęcia zdecydowanych kroków. Na pytania z cyklu, czy wspomniana kontrolka DPF zgaśnie sama, jest jedna zdecydowana odpowiedź: nie, nie wyłączy się samoczynnie, gdyż czujnik w posiadanym Subaru odnajduje niepalne cząsteczki popiołu, nie do usunięcia domowymi sposobami.
Zapchany filtr i co dalej?
Można szukać podpowiedzi samozwańczych, anonimowych specjalistów na forum internetowym dotyczących użycia różnego rodzaju płynów, tym samym wzbogacając garażowe laboratorium o kolorowe specyfiki, jednak nic nie zastąpi serwisowego czyszczenia filtra. Powierzając ten podzespół profesjonalnej pracowni specjalizującej się w tego typu usługach, gwarantowana jest pewność, że nawet w razie przesunięcia wkładu, czy odnalezienia niewielkich pęknięć na nim, filtr zostanie uratowany i będzie nadawał się do użytku, a wszystko to za ułamek ceny nowego filtra. Nie ma znaczenia, czy w posiadanym pojeździe znajduje się filtr DPF, czy FAP, wszystkie nadają się do regeneracji, a desperacka myśl o usunięciu tego podzespołu niech nawet nie pojawia się w głowie, przede wszystkim ze względu na regularne koszty mogące pojawić się przy każdej kontroli Policji oraz problem z ewentualną sprzedażą takiego pojazdu, gdyż świadomość konsumentów w tej materii znacząco wzrosła i większość potencjalnych klientów zwróci na to uwagę. Dlatego nie warto ryzykować ze względu na dalszą, czy bliższą przyszłość i podjąć najbardziej racjonalną i opłacalną cenowo decyzję o regeneracji. Ta będzie jeszcze prostsza, gdyż kontakt do serwisu specjalizującego się w naprawie i regeneracji podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych, znajduje się na tej stronie internetowej.
Komentarze