Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF o numerze 1724329 do Forda KUGA I 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11111
Filtr cząstek stałych 1724329 i wypalanie
Najbardziej efektywnym czyszczeniem filtra cząstek stałych jest oczywiście dokładne mycie wkładu filtra wodą z wszelkich znajdujących się wewnątrz zanieczyszczeń. Jednakże mogą Państwo w pierwszej kolejności sami zadbać o regenerację filtra DPF. A miałoby to polegać na wypalaniu DPF, o którym poinformowałaby nas filtra cząstek stałych kontrolka. Kontrolka filtra DPF pokazuje Użytkownikom pojazdów z silnikami Diesla stan wypełnienia DPF zabrudzeniami. Jest to ułatwienie dla tych, którzy nie do końca potrafią rozpoznać, w którym momencie takie samooczyszczanie DPF powinno się odbyć.
Poniżej przedstawimy dwa typowe przykłady wypalania filtra cząstek stałych DPF. Zatem samodzielna regeneracja filtra może przebiegać:
1. Na postoju.
2. Podczas jazdy.
Wypalanie na postoju powinno odbyć się na otwartej przestrzeni, ponieważ ilość spalin wydobywającej się z rury wydechowej jest kilkakrotnie zwiększona. Przez około 20 do 30 minut pracuje silnik na podwyższonych obrotach, aby temperatura spalin zwiększyła się na tyle, by pomogło wypalić sadzę. To, co może zagrozić silnikowi, to pobieranie dodatkowej dawki paliwa, która nie do końca będzie w stanie się wypalić. To po jakimś czasie może spowodować zatarcie silnika przez rozrzedzenie paliwem oleju silnikowego. Nie zaleca się stosować tej metody za każdym razem.
O wiele bezpieczniejszą metodą jest regeneracja pasywna, czyli inaczej wypalanie podczas jazdy. W tym przypadku na pewno nie sprawdzi się jazda na krótkich trasach. Aby odpowiednio się rozpędzić, trzeba wjechać np. na autostradę bądź na inne, dozwolone (!) miejsce. Zalegająca sadza wypali się, gdy samochód będzie poruszał się przez około 20 minut z podwyższoną prędkością i osiągnie stałe, wysokie obroty około 2500 do 3000 obr./min.
Uwaga! Jeśli samochód pomimo przeprowadzonego wypalania w dalszym ciągu nie funkcjonuje tak, jak powinien, należy zgłosić się do ASO, gdzie specjaliści zdiagnozują przyczynę problemu.
Zapchany filtr DPF | Objawy
1. To, co zwróci naszą szczególną uwagę, będzie nagły spadek mocy silnika.
2. Użytkownicy pojazdów z problemem związanym z DPF mogą odczuć dławienie się silnika oraz dziwny zapach spalin.
3. Dodatkowo może pojawić się problem z pracą turbosprężarki.
4. Kierowcy mogą mieć problem z rozruchem silnika w pojeździe.
Wymienionych objawów zapchanego DPF nie można lekceważyć, ponieważ zaniedbanie jednego elementu może poskutkować usterkami kolejnych podzespołów.
Popularne wpisy
Kradzież katalizatora - przebieg
Od wielu lat nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach, szerzy się moda na łatwy zarobek, poprzez kradzież katalizatora, a przebieg tego procederu dodatkowo zachęca do tego typu przestępstw. ...
SCR MAN – TGX, TGM, TGA, TGS, TGL – Euro 4, 5, 6 - katalizator DPF – proces regeneracji katalizatora
SCR MAN – TGX, TGM, TGA, TGS, TGL – Euro 4, 5, 6 - katalizator DPF – proces regeneracji katalizatora ...
Komentarze