Filtr DPF 1731PT

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Nowy DPF koszt

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1731PT

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731PT pasujący przykładowo do Citroen BERLINGO (B9) z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11013H

Filtr cząstek stałych 1731PT | Dlaczego DPF się zapycha?

Filtr cząstek stałych 1731PT | Dlaczego DPF się zapycha?

Nieodpowiednia eksploatacja pojazdów z Dieslem i tym samym z filtrem DPF może przyczynić się do częstego zatkania filtra zanieczyszczeniami. Praca filtra cząstek stałych w trudnych warunkach niestety daje o sobie znać. Naszym zadaniem, jako świadomych Kierowców, jest zadbać o to, aby pojazd z DPF/FAP od czasu do czasu przeszedł skuteczną regenerację DPF.

Nowo wyprodukowane pojazdy prawdopodobnie zostały wyposażone w odpowiedzialną za filtr cząstek stałych kontrolkę, której rolą jest zasygnalizować nam poziom zapchania DPF oraz czas przeprowadzenia wypalania DPF.

Pojazdy/maszyny, które zostały wyposażone w ów podzespół, są ciężkie w eksploatacji, gdyż w celu pozbycia się sadzy należy wykonać kilka istotnych kroków. Pamiętaj – unikaj jazdy na zapchanym DPF, aby nie zaszkodzić bardziej swojemu pojazdowi.

Zapchany filtr cząstek stałych możesz zregenerować w naszym serwisie. Metodę, jaką użytkujemy w celu oczyszczenia DPF, jest to mycie hydrodynamiczne filtra. Ten sposób jest według naszej opinii najbardziej odpowiedni, gdyż nie zagraża delikatnej budowie filtra DPF.

DPF 1731PT | Definicja DPF – co to jest?

Filtr cząstek stałych jest wmontowywany w układach wydechowych pojazdów, aby oczyszczać spaliny z toksycznych dla ludzi i środowiska cząstek stałych PM. Dzięki niemu zmniejszyła się emisja szkodliwych związków chemicznych, a także liczba zachorowań. Niestety, ale jego obecność potrafi też przysporzyć wiele problemów Kierowcom. Jednak, gdy DPF będzie odpowiednio zadbany, tych problemów nie będzie tak dużo.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Patryk
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtry DPF (filtry cząstek stałych) mogą się zapychać z różnych powodów, w tym: Niska jakość paliwa - paliwo z dużą ilością siarki może prowadzić do szybszego zapychania się filtra. Jazda na krótkich dystansach - filtr DPF potrzebuje odpowiedniej ilości ciepła, aby się regenerować. Jeśli auto jest głównie używane na krótkich dystansach, silnik nie jest w stanie osiągnąć wystarczającej temperatury. Nieprawidłowa eksploatacja - jeśli samochód jest często jeżdżony na niskich obrotach lub ciągle przyspieszany i hamowany, filtr DPF może się zapychać. Nieprawidłowe działanie układu recyrkulacji spalin - układ ten odpowiada za odprowadzanie cząstek stałych do filtra DPF. Jeśli układ jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, filtr DPF może się zapychać. Zużycie - filtr DPF jest częścią eksploatacyjną, która wymaga wymiany po pewnym czasie.

Popularne wpisy

4 października 2021

Co oznacza skrót SCR?

SCR to układ selektywnej redukcji katalitycznej, który stosuje się w pojazdach z silnikiem wysokoprężnym, a jego zadaniem jest oczyszczanie gazów spalinowych i redukcja szkodliwych dla środowiska tlenków azotu. ...