Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 174010 do Peugeot 607 z silnikami 2.0 i 2.2 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11002
Filtr cząstek stałych 174010 | Awaria filtra DPF
Po roku 2006 jednym z najbardziej popularnych elementów wyposażenia pojazdów stał się filtr cząstek stałych, który w tamtym czasie montowany był w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi.
Jednakże od kilku lat można także spotkać DPF w silnikach benzynowych. Co warto wiedzieć o naszym podzespole? W pierwszej kolejności powinniśmy wiedzieć, że filtr DPF ma tendencję do zapychania się, które powodują zalegające wewnątrz zanieczyszczenia. Te zanieczyszczenia to nic innego, jak sadza wraz z popiołem. Jeżeli filtr DPF nie jest odpowiednio wypalany, po pewnym czasie wystąpią nieoczekiwane skutki.
Temat DPF a wypalanie jest, a przynajmniej powinien być nam dobrze znany, gdyż dzięki temu nie będziemy narzekać na nieprawidłową kondycję naszego pojazdu. Wypalanie DPF nie jest trudne w wykonaniu, jakby to mogło się wydawać. Najważniejsze w całym procesie jest, aby spaliny osiągnęły naprawdę wysoką temperaturę, która pozwoli bez żadnych problemów dopalić sadzę. Pamiętajcie, że w przypadku pojawienia się pierwszych objawów, które będą charakterystyczne dla uszkodzonego już DPF, należy jak najszybciej udać się do serwisu, ponieważ jazda na zapchanym DPF nie będzie ani bezpieczna, ani długotrwała. Tymi objawami mogą być na przykład:
• nagła utrata mocy w pracy silnika;
• wzmożone kopcenie z rury wydechowej;
• praca turbosprężarki zaczyna zawodzić;
• mogą wystąpić kontrolki na desce rozdzielczej pojazdu (odpowiadające DPF i informacją check engine)
• kilkukrotnie zwiększone spalanie.
Jeśli masz naprawdę świadomość o zapełnionym filtrze cząstek stałych, nie zwlekaj, tylko postaraj się go na początku wypalić samodzielnie. Jeżeli to nic nie da, pojedź do serwisu. Tam zostanie zdiagnozowany stan filtra DPF i zostaną podjęte odpowiednie kroki.
Zapchany DPF a turbina – jaki wpływ mają na siebie oba podzespoły?
Jeżeli masz niesprawny DPF i dochodzi już do sytuacji, w której pojazd domaga się częstego wypalania, to pamiętaj, że dodatkowo podana dawka paliwa wymagająca wypalania sadzy, nie zostaje w pełni spalona i dochodzi do sytuacji, gdzie zostaje rozcieńczony olej silnikowy właśnie tym paliwem. Skutek? Skutki mogą być fatalne, ponieważ olej traci właściwości smarne, a przez to ucierpieć może m. in. turbosprężarka, która jest bardzo wrażliwym podzespołem.
Wspólną cechą obu podzespołów jest to, że w przypadku niesprawności jednego elementu, drugi element również zostanie uszkodzony. Dlatego powinno być to przestrogą i powinniśmy porządnie zadbać o każdy element znajdujący się w naszym pojeździe.
Popularne wpisy
AdBlue - co ile dolewać?
AdBlue - co ile dolewać? Około 10 litrów płynu w zbiorniku wystarczy na przejechanie minimum 10 tysięcy kilometrów, jednak wiedz, że AdBlue należy uzupełnić najlepiej po wyświetleniu się pierwszej lampki ostrzegawczej, aby nie jeździć na tak zwanej rezerwie ...
Tajniki DPF, czyli jak filtr cząstek stałych wpływa na wydajność silników diesel?
Filtry cząstek stałych (DPF) stały się kluczowym elementem układu wydechowego w silnikach diesel, odgrywając istotną rolę w redukcji emisji szkodliwych substancji do atmosfery. ...
Komentarze