Filtr DPF 1872227

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1872227 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II kabriolet z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023

Filtr DPF- 1872227

Filtr cząstek stałych 1872227 - DPF i katalizator – podobieństwa i różnice

Na pewno cechą wspólną filtra cząstek stałych a katalizatora jest praca w dość ciężkich warunkach. Jednak DPF ma za zadanie dopalić szkodliwe cząstki PM, aby nie wydostawały się na zewnątrz, natomiast katalizator oczyszcza gazy spalinowe, których silnik nie wypalił. Zanieczyszczenia najpierw przepływają przez katalizator, a dopiero później filtrowane są przez filtr cząstek stałych. To, co ich łączy, to również wartość, ponieważ oba podzespoły są drogie.
Z racji warunków ich pracy należy pamiętać o ich regeneracji, aby nie doszło do przedwczesnego zużycia. Nie unikniesz regeneracji wspomnianych podzespołów, ponieważ pojazdy mogą się swobodnie poruszać wyłącznie z czystymi podzespołami.
Niewątpliwie budowa filtra cząstek stałych jest bardzo specyficzna i należy uważać, jak się z nim obchodzić. Przede wszystkim oczyszczając go, nie możemy do tego stosować preparatów nieznanego pochodzenia, a także w przypadku niewiedzy, do czego tak naprawdę jest on przeznaczony. Zły środek oraz niewłaściwe zaaplikowanie specyfiku może uszkodzić filtr DPF. Najlepiej zaufać specjalistom w ASO, którzy mają wiedzę na temat działania filtra cząstek stałych i czyszczenia go. Koszt wykonania całej usługi jest niewielki, a możemy zagwarantować Ci długotrwałe efekty, a dodatkowo nie tylko filtr skorzysta na czyszczeniu, ale również katalizator.

Filtr cząstek stałych 1872227

DPF 1872227 - filtr cząstek stałych – benzyna - od kiedy?

Jeśli chodzi o filtr cząstek stałych GPF w silnikach benzynowych – to ten zaczęto montować całkiem niedawno, bo raptem od 2018 roku, zatem można stwierdzić, że są o wiele bardziej nowoczesne. Najwięcej zaś mówi się o filtrze cząstek stałych DPF/FAP umieszczanym w pojazdach z silnikiem Diesla i te od 2006 roku stały się obowiązkowym elementem każdego pojazdu właśnie wyprodukowanego po tym czasie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (Filtry cząstek stałych) i katalizator to oba elementy systemu redukcji emisji zanieczyszczeń w samochodzie Ford FOCUS II kabriolet z silnikiem 2.0 TDCi. Oba te podzespoły odpowiadają za oczyszczanie spalin z różnych zanieczyszczeń, jednak działają one na innej zasadzie i mają inną budowę. Filtr DPF jest odpowiedzialny za usuwanie cząstek stałych, takich jak sadza i pył z wydechu, natomiast katalizator jest odpowiedzialny za konwersję szkodliwych substancji, takich jak tlenki azotu i węglowodory, na mniej szkodliwe substancje, takie jak dwutlenek węgla, azot i woda. Podobieństwem jest to, że oba te podzespoły odpowiadają za redukcję emisji zanieczyszczeń i dbają o czyste środowisko. Różnicą jest to, że filtr DPF jest elementem często wymagającym.

Popularne wpisy

12 września 2023

Gdzie można kupić nowy filtr DPF?- Warto wiedzieć!

Po nowy filtr DPF zdecydowanie najlepiej udać się do profesjonalnego serwisu samochodowego, ponieważ tam zostaną nam udzielone konkretne informacje na temat ceny, jakości itp., a w szczególności specjaliści dobiorą odpowiedni filtr DPF dla danego pojazdu. ...