Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 20010BR40A pasujący przykładowo do Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10) z silnikiem 2.0 Hdi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11061
Filtr cząstek stałych 20010BR40A - jak zainicjować wypalanie DPF?
Kiedy wiesz, że Twój DPF potrzebuje oczyszczenia i chcesz wymusić jego wypalenie, to najlepiej, gdybyś:
• wybrał metodę, która najmniej obciąża silnik, a mowa o regeneracji pasywnej;
• wyjedź poza miasto i na autostradę, gdzie będziesz miał idealną okazję do szybszej jazdy (ale niech ona będzie płynna, bez gwałtownych hamowań) łącznie z podwyższonymi obrotami;
• podczas szybszej jazdy z wyższymi obrotami, pamiętaj o utrzymaniu takiego stanu przez dobre 15, a nawet 20 minut;
• następnie spaliny osiągną taką temperaturę, która bez problemu ułatwi wypalenie sadzy z wnętrza DPF.
Spełniając powyższe kroki, powinno udać Ci się dokładnie oczyścić filtr DPF. Uprzedzając Twoje pytanie, ile trwa wypalanie DPF na postoju, to czas ten nie różni się od tego, który podaliśmy przy możliwości regeneracji w trasie.
Jeśli zaś w dalszym ciągu będziesz miał problem z DPF-em, pomimo przeprowadzonej regeneracji, to prawdopodobnie nieuniknione będzie zwrócić się do ASO, aby specjaliści znaleźli problem.
Z reguły czyszczenie filtra cząstek stałych wykonywane w serwisie jest o wiele bardziej skuteczne niż samoregeneracja DPF, ponieważ co z tego, że wypalisz sadzę i tym samym się jej pozbędziesz, skoro filtr DPF zapcha się popiołem. Zatem regeneracja podzespołu właśnie u nas pozwoli Ci pozbyć się tego popiołu. Nie tylko sama cena jest zachęcająca, ale również efekty regeneracji.
DPF 20010BR40A - co, gdy filtr sadzy jest pełny? Kontynuuj jazdę bezwarunkowo!
Jeśli podczas jazdy otrzymasz taki komunikat, nie powinieneś tej jazdy przerywać, tylko ją kontynuować, aby spaliny mogły dopalić sadzę. Zadbaj o DPF, aby nie zaniechać pracy turbosprężarki i nie uszkodzić silnika.
Popularne wpisy
Filtr DPF 2505126050
W naszym warsztacie oddasz do regeneracji Filtr DPF 2505126050, lub kupisz regenerowany ...
Diagnostyka katalizatora
Diagnoza katalizatora w serwisie pomaga ocenić ilość tlenu w spalinach przed oraz za katalizatorem, czyli inaczej mówiąc na podstawie tej analizy dowiemy się, jaka jest sprawność tego podzespołu. ...
Komentarze