Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 93059 pasujący przykładowo do BMW 1 coupe (E82) z silnikiem 118 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1202
Filtr cząstek stałych 93059 | Regeneracja aktywna i pasywna
Nie mając żadnego wyboru, producenci światowych marek samochodowych musieli pamiętać o wmontowaniu dodatkowego podzespołu, którym jest filtr cząstek stałych. Zadaniem filtra DPF jest wyłapywanie i zredukowanie szkodliwych dla zdrowia i atmosfery związków chemicznych. W jaki sposób możemy dostrzec pracę filtra cząstek stałych? Otóż podczas jazdy z naszego samochodu, a dokładniej z rury wydechowej nie wydostaje się gęsty, czarny dym.
Niewątpliwie praca DPF jest ciężka, dlatego narażony jest na szybsze zużycie i aby temu odpowiednio wcześnie zapobiec, powinniśmy o niego dbać. Pisząc dbać - mamy na myśli wykonywać wypalanie DPF oraz raz na jakiś czas oczyścić go w serwisie.
Początkowo powinniśmy się samodzielnie zająć oczyszczaniem DPF z zalegającej w jego wnętrzu sadzy. Wybierając metodę pasywnej regeneracji DPF, to tak naprawdę odbywa się ona podczas jazdy. W tym czasie, aby doszło do efektywnego spalenia sadzy:
• podnieś i utrzymaj obroty przez około 20-30 minut;
• zwiększ prędkość jazdy, ale tylko w miejscach do tego przeznaczonych;
• bądź cierpliwy i nie przerywaj tego procesu poprzez wyłączenie silnika.
Zważając na to, że nie zawsze Kierowca ma możliwość udać się w dłuższą trasę i wypalić DPF naturalnie, może (ale nie powinien robić tego często) zregenerować filtr DPF metodą regeneracji aktywnej. W tym przypadku Użytkownik pojazdu parkuje samochód w niezabudowanym miejscu, również podnosi i utrzymuje obroty na kilkanaście minut, a dodatkowo sterownik silnika wymusza podanie dodatkowej dawki paliwa, która ma pozwolić spalinom zwiększyć swoją temperaturę umożliwiająca dopalenie sadzy.
Filtr cząstek stałych 93059 | Preparat do wypalania DPF – czy na pewno taki skuteczny?
Nie od dziś wiadomo, że lepiej nie eksperymentować z preparatami, które mają pomóc w rzekomym oczyszczeniu wkładu filtra z resztek zaległych zanieczyszczeń. Preparat, który ma wspomóc wypalanie i pozbyć się zabrudzeń, jest to Liqui Moly (najbardziej popularny środek dostępny na rynku). Owszem, stosując go, możesz cieszyć się chwilowymi efektami, ale za chwilę i tak będziesz musiał szukać pomocy u specjalisty, dlatego zachęcamy Cię, abyś zainteresował się usługą regeneracji DPF w naszym serwisie. Mycie filtra DPF przebiegnie sprawnie i co najistotniejsze – bezpiecznie.
Popularne wpisy
Jak sprawdzić, czy DPF jest wycięty z mojego samochodu?
Pierwszą wskazówką na sprawdzenie, czy filtr cząstek stałych został usunięty, jest włożenie białej chusteczki do rury układu wydechowego samochodu w celu zdiagnozowania stanu ilości sadzy znajdującej się wewnątrz. ...
Jak odetkać DPF?
Odetkanie filtra cząstek stałych może nastąpić poprzez samodzielnie wykonane czyszczenie za pomocą preparatu, wypalania sadzy albo od razu w serwisie, co będzie najlepszą decyzją, gdyż kanaliki podzespołu zostaną całkowicie odblokowane, więc powróci gwarantowana sprawność tego podzespołu ...
Komentarze