Filtr DPF 93059

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Centrum naprawy DPF, FAP i katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 93059

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 93059 pasujący przykładowo do BMW 1 coupe (E82) z silnikiem 118 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1202

 Filtr cząstek stałych 93059 | Regeneracja aktywna i pasywna

filtr cząstek stałych 93059

Nie mając żadnego wyboru, producenci światowych marek samochodowych musieli pamiętać o wmontowaniu dodatkowego podzespołu, którym jest filtr cząstek stałych. Zadaniem filtra DPF jest wyłapywanie i zredukowanie szkodliwych dla zdrowia i atmosfery związków chemicznych. W jaki sposób możemy dostrzec pracę filtra cząstek stałych? Otóż podczas jazdy z naszego samochodu, a dokładniej z rury wydechowej nie wydostaje się gęsty, czarny dym.

Niewątpliwie praca DPF jest ciężka, dlatego narażony jest na szybsze zużycie i aby temu odpowiednio wcześnie zapobiec, powinniśmy o niego dbać. Pisząc dbać - mamy na myśli wykonywać wypalanie DPF oraz raz na jakiś czas oczyścić go w serwisie.
Początkowo powinniśmy się samodzielnie zająć oczyszczaniem DPF z zalegającej w jego wnętrzu sadzy. Wybierając metodę pasywnej regeneracji DPF, to tak naprawdę odbywa się ona podczas jazdy. W tym czasie, aby doszło do efektywnego spalenia sadzy:
• podnieś i utrzymaj obroty przez około 20-30 minut;
• zwiększ prędkość jazdy, ale tylko w miejscach do tego przeznaczonych;
• bądź cierpliwy i nie przerywaj tego procesu poprzez wyłączenie silnika.

Zważając na to, że nie zawsze Kierowca ma możliwość udać się w dłuższą trasę i wypalić DPF naturalnie, może (ale nie powinien robić tego często) zregenerować filtr DPF metodą regeneracji aktywnej. W tym przypadku Użytkownik pojazdu parkuje samochód w niezabudowanym miejscu, również podnosi i utrzymuje obroty na kilkanaście minut, a dodatkowo sterownik silnika wymusza podanie dodatkowej dawki paliwa, która ma pozwolić spalinom zwiększyć swoją temperaturę umożliwiająca dopalenie sadzy.

Filtr cząstek stałych 93059 | Preparat do wypalania DPF – czy na pewno taki skuteczny?

Nie od dziś wiadomo, że lepiej nie eksperymentować z preparatami, które mają pomóc w rzekomym oczyszczeniu wkładu filtra z resztek zaległych zanieczyszczeń. Preparat, który ma wspomóc wypalanie i pozbyć się zabrudzeń, jest to Liqui Moly (najbardziej popularny środek dostępny na rynku). Owszem, stosując go, możesz cieszyć się chwilowymi efektami, ale za chwilę i tak będziesz musiał szukać pomocy u specjalisty, dlatego zachęcamy Cię, abyś zainteresował się usługą regeneracji DPF w naszym serwisie. Mycie filtra DPF przebiegnie sprawnie i co najistotniejsze – bezpiecznie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Daniel
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF (DPF) może być przeprowadzana na dwa sposoby: aktywna i pasywna. Regeneracja aktywna polega na wykorzystaniu specjalnego oprogramowania, które kontroluje proces usuwania zanieczyszczeń z filtra. Proces ten jest sterowany przez komputer samochodu i przeprowadzany jest podczas jazdy. Regeneracja aktywna jest przeprowadzana automatycznie przez komputer, gdy filtr jest zapchany i przeprowadzana jest na bieżąco, co zmniejsza ryzyko awarii. Regeneracja pasywna polega na wykorzystaniu wysokiej temperatury, która jest generowana przez silnik podczas jazdy, aby usunąć zanieczyszczenia z filtra. Proces ten jest przeprowadzany automatycznie przez komputer, ale tylko wtedy, gdy warunki jazdy są odpowiednie. Regeneracja pasywna wymaga specjalnych warunków jazdy, aby była skuteczna, takich jak jazda na wysokiej prędkości przez dłuższy okres.

Popularne wpisy

9 Grudzień 2021

Jak odetkać DPF?

Odetkanie filtra cząstek stałych może nastąpić poprzez samodzielnie wykonane czyszczenie za pomocą preparatu, wypalania sadzy albo od razu w serwisie, co będzie najlepszą decyzją, gdyż kanaliki podzespołu zostaną całkowicie odblokowane, więc powróci gwarantowana sprawność tego podzespołu ...