Filtr DPF AG915H250HA

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Warsztat specjalizujący się w regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF AG915H250HA

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF AG915H250HA pasujący do Opel Astra H Estate z silnikiem 1.9 CDTi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1245

Filtr cząstek stałych AG915H250HA | Problem eksploatacji pojazdów z DPF

Filtr cząstek stałych AG915H250HA | Problem eksploatacji pojazdów z DPF

Dlaczego uważa się, że eksploatacja diesla z DPF jest taka ciężka? Może być to spowodowane tym, że ci, którzy wpadli na genialny pomysł skonstruowania tego podzespołu, umieszczenia go w układzie wydechowym, nie przewidzieli, że pojazdy te nie są przystosowane do krótkich, miejskich tras. Powoduje to, że DPF nie ma warunków na wypalenie nagromadzonych w nim zanieczyszczeń. Zatrważająca ilość sadzy wraz z popiołem w filtrze DPF może spowodować uszkodzenie podzespołu i ważne jest, aby pilnować stanu filtra cząstek stałych, jak mocno jest zapchany. O poziomie zatkania DPF w większości samochodów może nas poinformować odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka. Jednak nie możesz w 100- procentach liczyć na ową kontrolkę, gdyż nie jest powiedziane, że w Twoim pojeździe takowa wystąpi.

DPF AG915H250HA | Czy czyszczenie filtra cząstek stałych DPF jest procesem obowiązkowym każdego posiadacza auta z wymienionym podzespołem?

Oczywiście, że tak. Niestety, ale nie unikniesz tego wymogu. Pojazdy/ maszyny (które są dopuszczone do ruchu drogowego) muszą posiadać sprawny i oczyszczony DPF. Aby wykonać skuteczną regenerację filtra cząstek stałych, powinieneś zaufać fachowcom, którzy zajmują się tym od lat. Nasz serwis posiada certyfikowane i nowoczesne maszyny do czyszczenia DPF, więc nie musisz się martwić, czy Twój DPF będzie czyszczony z bezpiecznych warunkach. Filtr cząstek stałych nie tylko otrzyma swoje nowe życie, ale również nie będzie utrudniał pracy pozostałych podzespołów.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Robert
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF jest ważnym elementem układu wydechowego pojazdów z silnikami Diesla, który ma na celu ograniczenie emisji szkodliwych substancji. Jednak eksploatacja pojazdów z DPF może powodować pewne problemy. Jednym z głównych problemów jest zapchanie się filtra, co może prowadzić do spadku mocy silnika, wzrostu emisji szkodliwych substancji, awarii układu wydechowego, a nawet uszkodzenia silnika. Aby uniknąć zapchania się DPF, należy regularnie jeździć na dłuższych trasach, aby silnik miał szansę na rozgrzanie się i przeprowadzenie procesu regeneracji filtra. Kolejnym problemem jest koszt utrzymania pojazdów z DPF. Regeneracja lub wymiana filtra może być kosztowna, szczególnie jeśli trzeba to zrobić często. Innym problemem jest to, że pojazdy z DPF mogą wymagać specjalnej opieki, takiej jak regularne kontrole i konserwacja układu wydechowego, aby zapewnić prawidłowe działanie filtra. Podsumowując, eksploatacja pojazdów z DPF może powodować pewne problemy, takie jak zapchanie się filtra, koszt utrzymania i specjalna opieka, jednak jego zastosowanie ma na celu ochronę środowiska poprzez ograniczenie emisji szkodliwych substancji.

Popularne wpisy

12 listopada 2021

Co ile wypala się DPF?

Filtr cząstek stałych wypala się średnio co 600 do 800 kilometrów przy sprawnym pojeździe i przy normalnej jeździe. Jeżeli jednak zaobserwujesz gwałtownie zwiększoną częstotliwość wypalania, to prawdopodobnie szykują się problemy, których nie możesz zignorować. ...