Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF AG915H250HA pasujący do Opel Astra H Estate z silnikiem 1.9 CDTi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1245
Filtr cząstek stałych AG915H250HA | Problem eksploatacji pojazdów z DPF
Dlaczego uważa się, że eksploatacja diesla z DPF jest taka ciężka? Może być to spowodowane tym, że ci, którzy wpadli na genialny pomysł skonstruowania tego podzespołu, umieszczenia go w układzie wydechowym, nie przewidzieli, że pojazdy te nie są przystosowane do krótkich, miejskich tras. Powoduje to, że DPF nie ma warunków na wypalenie nagromadzonych w nim zanieczyszczeń. Zatrważająca ilość sadzy wraz z popiołem w filtrze DPF może spowodować uszkodzenie podzespołu i ważne jest, aby pilnować stanu filtra cząstek stałych, jak mocno jest zapchany. O poziomie zatkania DPF w większości samochodów może nas poinformować odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka. Jednak nie możesz w 100- procentach liczyć na ową kontrolkę, gdyż nie jest powiedziane, że w Twoim pojeździe takowa wystąpi.
DPF AG915H250HA | Czy czyszczenie filtra cząstek stałych DPF jest procesem obowiązkowym każdego posiadacza auta z wymienionym podzespołem?
Oczywiście, że tak. Niestety, ale nie unikniesz tego wymogu. Pojazdy/ maszyny (które są dopuszczone do ruchu drogowego) muszą posiadać sprawny i oczyszczony DPF. Aby wykonać skuteczną regenerację filtra cząstek stałych, powinieneś zaufać fachowcom, którzy zajmują się tym od lat. Nasz serwis posiada certyfikowane i nowoczesne maszyny do czyszczenia DPF, więc nie musisz się martwić, czy Twój DPF będzie czyszczony z bezpiecznych warunkach. Filtr cząstek stałych nie tylko otrzyma swoje nowe życie, ale również nie będzie utrudniał pracy pozostałych podzespołów.
Popularne wpisy
Wypalanie DPF, czyli jak poprawnie wyczyścić filtr cząstek stałych
Fakt, że filtr cząstek stałych można regenerować, jest dobrą informacją dla każdego, kto zdecydował się na wykorzystanie samochodu z silnikiem diesla do intensywnej miejskiej eksploatacji. ...
Co ile wypala się DPF?
Filtr cząstek stałych wypala się średnio co 600 do 800 kilometrów przy sprawnym pojeździe i przy normalnej jeździe. Jeżeli jednak zaobserwujesz gwałtownie zwiększoną częstotliwość wypalania, to prawdopodobnie szykują się problemy, których nie możesz zignorować. ...
Komentarze