Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Czyścić samodzielnie czy może w serwisie?
Nie od dziś wiadomo, iż reaktory katalityczne z racji swej wytężonej pracy należą do grupy podzespołów o wysokim stopniu awaryjności, a w związku z tym pytania o to, jak samemu zregenerować katalizator nikogo już nie dziwią. Jedynym i niezawodnym sposobem na regenerację jest metoda wodnego czyszczenia. Podkreślamy, iż jeśli chodzi o czyszczenie katalizatora cena zabiegu jest stosunkowo niska, a w efekcie powraca do nas podzespół z przepustowością porównywalną do tej w nowym reaktorze. Warto pamiętać, iż katalizator zapycha się nie tylko sadzą, ale i opornym na wszelkie amatorskie czyszczenia popiołem. Możemy zapewnić, iż żadne nowatorskie porady z zakresu czyszczenie katalizatora forum, zakładające próbę udrożnienia zapchanego elementu naszego układu wydechowego nie przyniosą pożądanego efektu, a mało co… Mogą i zupełnie zniszczyć nasz delikatny podzespół. Zapomnijmy raz na zawsze o czyszczeniu katalizatorów, chociażby słynnymi środkami do udrożniania rur. Taki zabieg będzie miał opłakane skutki, ponieważ może się skończyć nawet stopieniem drogocennego wkładu. Nie narażajmy się więc na dodatkowe straty i bezzwłocznie oddajmy nasz podzespół do serwisu, gdzie regeneracja katalizatora benzyna zostanie przeprowadzona w sposób fachowy, a przede wszystkim przy pomocy maszyn i środków przeznaczonych do tego typu zabiegów.
Zapchany katalizator benzyna | Objawy
Jak już wiemy, po lekturze pierwszej części artykułu nie warto eksperymentować z samodzielnym czyszczeniem podzespołu. Objawów wskazujących na zapchany katalizator takich, jak nagły spadek mocy samochodu, problem z przyspieszeniem, drżenie na biegu jałowym, a także nadmierne zużycie paliwa, pozbędziemy się tylko wtedy, gdy oddamy nasz podzespół w ręce specjalistów. Nie warto zastanawiać się nad tym, w jaki sposób samemu zregenerować katalizator, ponieważ nasza ingerencja w ten delikatny element może przynieść opłakane skutki w postaci jego uszkodzeń, a koszty naprawy wówczas niejednokrotnie znacznie przewyższą koszt samego czyszczenia.
Popularne wpisy
Kiedy zapala się kontrolka DPF?
Kontrolka filtra cząstek stałych zapala się, gdy wewnątrz tego podzespołu nagromadziło się już zbyt dużo wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (różnica pomiaru ciśnień przed i za DPF wtedy bardzo się różni, a sterownik te dane odczytuje i przez to wyświetla się ...
Kiedy DPF do wymiany?
Filtr cząstek stałych DPF jest wytrzymały, natomiast jeśli nie będziesz o niego dbać, zapomnisz o obowiązku jego regeneracji i właściwej eksploatacji, to jego zużycie może nastąpić bardzo szybko. ...
Komentarze