Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jak wygląda koszt serwisowego wypalania DPF w porównaniu z czyszczeniem go metodą wodną?
Serwisowe wypalanie DPF i cena takiego działania, pozostaje bardzo często w centrum zainteresowania osób, których filtr DPF odmawia posłuszeństwa i nie jest w stanie samoczynnie się wypalić. Bardzo często wówczas kierowcy zgłaszają się do nas w celu przeprowadzenia w serwisie tego typu procederu. Należy podkreślić, iż takie wypalanie DPF i cena tego typu zabiegu jest jeszcze niższa, niż na przykład regeneracja filtra cząstek stałych. Należy jednak pamiętać, iż nie zawsze wypalanie DPF będzie wskazane dla naszego podzespołu. Wszystko zależy od stopnia zapchania naszego filtra popiołem. Może się zdarzyć, iż nasz filtr posiada takie złogi popiołu, iż w celu przywrócenia jego przepustowości, jedynym wyjściem będzie tylko regeneracja poprzez czyszczenie naszego filtra. Czyszczenie DPF – czy warto? Już odpowiadamy. Warto bez dwóch zdań. Przeprowadzone za pomocą metody hydrodynamicznej oczyszczanie, przy pomocy wody, potrafi w bezpieczny dla naszego delikatnego podzespołu i przyjazny dla środowiska sposób przywrócić mu drugie życie! Czyszczenie filtra DPF i cena takiego zabiegu jest bardzo atrakcyjna, tym bardziej, iż parametry, jakie zostają mu przywrócone, śmiało możemy porównać do fabrycznych.
Regeneracja DPF – na jak długo wystarcza?
Bardzo często zastanawiamy się po poddaniu naszego podzespołu regeneracji, na jak długo ten zabieg pozwoli nam się cieszyć jego niezawodnym funkcjonowaniem. Odpowiedź na to pytanie jednak jest bardzo trudna. Kondycja filtra w bardzo dużym stopniu zależeć będzie bowiem od eksploatacji auta. Należy pamiętać, iż aby przedłużyć żywotność naszego filtra i nie dopuścić do jego nadmiernego zapchania, należy stosować przeznaczone do samochodów wyposażonych w DPF oleje niskopopiołowe, które to lepiej się spalają, a także unikać jazdy wyłącznie na krótkich odcinkach, ponieważ jak wiemy, to właśnie jazda miejska wpływa w znacznym stopniu na szybsze zapychanie się filtra. Należy także pamiętać, iż w trosce nie tylko o nasz podzespół, ale i o cały silnik warto zaopatrzyć nasz samochód w dobrej jakości paliwo. Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja i odpowiednie obchodzenie się z autem wyposażonym w DPF z pewnością pozwoli nam się cieszyć długą i niezawodną pracą naszego podzespołu.
Komentarze