Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Czy droga jest wymiana filtra cząstek stałych?
Wymiana DPF i cena takiego zabiegu bardzo często stanowi centrum zainteresowań użytkowników aut z silnikiem Diesla. Przed takim problemem stają najczęściej osoby, które użytkują samochód na krótkich dystansach. Jazda miejska – bo tak się ją potocznie nazywa, powoduje, iż samochód nie jest w stanie nabrać temperatury w wysokości co najmniej 600 stopni Celsjusza, a przypomnijmy sobie, właśnie taka jest niezbędna do uruchomienia procesu wypalania. Brak inicjacji spalania zbędnego paliwa, skutkuje tym, że dostaje się ono do naszego oleju, a wówczas tak „wzbogacony” olej trafia do naszego filtra cząstek stałych i zapycha go. Regeneracja DPF nie jest możliwa, jeśli w porę nie zareagujemy na objawy nadmiernego zapchania naszego podzespołu. Nawet najlepszy serwis przy zapchaniu powyżej 80% nie podejmie się „reanimacji” takiego filtra. Wówczas pozostaje tylko wymiana DPF na nowy, a wtedy jest to związane z wyższymi kosztami. Koszt wymiany filtra na nowy jest rażąco wyższy niż koszt regeneracji, a jak wiemy, przeprowadzona w dobrym serwisie regeneracja jest w stanie przywrócić naszemu podzespołowi niemal 100% przepustowości! Warto więc na czas wyłapać usterkę, wsłuchując się w komunikaty wysyłane przez nasz samochód. Ceny nowych podzespołów liczone są w tysiącach. Bardzo często również nie poratujemy się zamiennikiem, ponieważ duża ilość samochodów nie przewiduje takiej opcji. Nie wspominając o DPF japońskich, czy też koreańskich, których to ceny dobijają, a często nawet przekraczają 10 000 złotych. Tak więc już chyba nikt nie ma wątpliwości, iż czyszczenie DPF i cena takiego zabiegu jest znacznie korzystniejsza dla naszej kieszeni. A co, gdy wymienimy DPF? Jak przebiega proces przystosowania nowego podzespołu do pracy w naszym samochodzie z silnikiem Diesla? Już odpowiadamy.
Adaptacja po wymianie DPF
Adaptacja DPF to nic innego jak zaprogramowanie naszego podzespołu do pracy w symbiozie z naszym komputerem samochodowym. To właśnie od umiejętnie przeprowadzonej adaptacji, będzie zależało czy nasz komputer w odpowiedni sposób będzie odbierał informacje przesyłane przez nasz nowy podzespół. Proces adaptacji polega na usunięciu starych informacji, które mogłyby zaburzać trafny odbiór nowych, wysyłanych przez wymieniony DPF. Tylko profesjonalnie przeprowadzona adaptacja umożliwi naszemu podzespołowi na pracę efektywną w 100%! Warto więc udać się w celu przeprowadzenia takiego zabiegu do zaufanego serwisu, który zadba o to, aby nasz nowy DPF jak najdłużej cieszył nas swoim niezawodnym działaniem.
Komentarze