Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 4E0181CA!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 4E0181CA pasujący przykładowo do Audi A6 (4F2, C6) z silnikiem 2.7 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1021
Filtr cząstek stałych 4E0181CA |DPF/FAP i katalizator - regeneracja
Filtr cząstek stałych i katalizator mają swoje określone położenie w układzie wydechowym pojazdów i zajmują się oczyszczaniem spalin. Oczywiście nie należy mylić obu podzespołów i uważać, że ich funkcja jest taka sama, bo o ile praca obu odbywa się w zanieczyszczonych warunkach, o tyle każdy z nich ma swoje konkretne zadanie.
To, co również ich łączy to przeprowadzanie raz na jakiś czas dokładnego czyszczenia filtra cząstek stałych oraz katalizatora, aby zapobiec utracie ich właściwości.
Najlepszym sposobem na zregenerowanie tych podzespołów jest przemycie zatkanych osadami wkładów w maszynie przeznaczonej właśnie do regeneracji. Nie zostanie uszkodzony ani filtr, ani katalizator, a zostaną odblokowane ich kanaliki, czyli przepływ spalin nie będzie utrudniony. Koszt usługi nie jest drogi, a efekty po wykonanej usłudze będą zauważalne i długotrwałe. Pamiętaj, że zarówno DPF/FAP, jak i katalizator są bardzo drogocennymi podzespołami i uszkodzenie któregoś z nich będzie Cię dużo kosztować.
Ważna informacja dodatkowa – katalizator nie jest w stanie zastąpić filtra cząstek stałych, ponieważ zadaniem pierwszego jest oczyszczać spaliny z silnika, a DPF/FAP wyłapuje i jednocześnie dopala szkodliwe cząstki PM.
DPF 4E0181CA | Metody, jak sprawdzić, czy auto ma DPF
Po pierwsze, możesz sprawdzić samodzielnie obecność lub brak filtra cząstek stałych za pomocą chusteczki, która musisz umieścić w rurze układu wydechowego. Jeśli nagromadzenie sadzy będzie zbyt duże to może świadczyć o: uszkodzonym DPF/FAP, jego braku lub o innych nieprawidłowości pozostałych elementów układu wydechowego pojazdu. Drugim sposobem jest wizyta w serwisie, w którym pracownik po numerze VIN będzie w stanie odpowiedzieć Ci na to pytanie.
Nie myl jednego podzespołu z drugim i pamiętaj o ich regeneracji!
Popularne wpisy
Objawy zanieczyszczonych filtrów cząstek stałych – zwróć na nie uwagę
Zanieczyszczone filtry cząstek stałych w samochodach mogą objawiać się na kilka sposobów. Poniżej więc przedstawimy pierwsze objawy zapchanego DPF / FAP, których lepiej nie lekceważyć: ...
Wymiana filtra cząstek stałych w pojeździe – co ile?
Przy prawidłowym użytkowaniu samochodu i stosowaniu się do zaleceń producenta wymienia się filtr cząstek stałych co około 250 000 kilometrów. ...
Komentarze